Re: zakupy w lidlu

From: Mono <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: zakupy w lidlu
Date: Sat, 15 Nov 2008 10:01:23 -0800 (PST)

On 14 Lis, 07:44, "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> wrote:
> U mnie to samo z zaopatrzeniem, 2 komplety drutów i 2 worki z włóczką ,
> więcej było pojemników na przybory i gotowych zestawów, ale to mnie akurat
> nie interesuje.
> Zaopatrzenie może i dobre ale wieczorkiem nie ma już nic. Jak niekiedy jest
> coś ciekawego to rano wysyłam mame, zawsze cos upoluje. :)

Na zdjęciach próbka z lidlowej włóczki wyglądała interesująco, też
poleciałam popatrzeć, ale wróciłam z niczym, bo kolorki cukierkowe.
Sprzęt raczej marny. Poza tym dobija mnie bałagan w Lidlu - Połowę
koszy to rzeczy przecenione, zniszczone przez klientów. Wygląda to jak
jeden wielki śmietnik. Nie wiem, czy każdy Lidl tak ma? mono

Mój blog:
http://jot-en.bloog.pl/