zakwasy

1. Data: 2003-11-26 22:59:20

Temat: zakwasy
Od: Mo <l...@b...gazeta.g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam takie pytanie, dotyczące zakwasów u... psa. Tak mi się przynajmniej
zdaje - w niedziele daliśmy jej naprawdę popalić, z działki wróciła w
plecaku, stwierdziliśmy, że to przetrenowanie, jak u człowieka. Trzęsą
jej się łapy, najchętniej siedzi u siebie, jak musi to chodzi
przygarbiona i z podkulonym ogonem, a na przywitanie już się nie zrywa i
nie skacze, a tylko macha ogonem i patrzy, jak to psy potrafią...

Tylko że człowiecze zakwasy to kwestia 2, 3 dni, a jej stan się nie
zmienia. I pytanie konkretnie jest takie: czy pies może mieć zakwasy
(mam nadzieję, że nie jest to nic gorszego), jak długo sie z nich będzie
leczył (w końcu jemu chyba instynkt mówi, że ma odpocząć, a nie
porozciągać mięśnie) i najważniejsze - dieta. Czy jest coś specjalnego,
co przyśpieszy nie wiem, chyba usunięcie, tego kwasu mlekowego?

Serdeczne dzięki za rady

M.

--
"Kobiety są tak trudne do przejrzenia, ponieważ każda z nich stanowi
wyjątek od reguły." (Vittorio De Sica)

2. Data: 2003-11-27 09:17:44

Temat: Re: zakwasy
Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mo" <l...@b...gazeta.g...pl> napisał w wiadomości

co to za pies :) ile ma lat :) i jak jest wielki (chociaz zbyt wielki byc
nie moze bo w plecaku wracal:)

Moja wilczyca czasami tez tak ma ...
Najszybszym sposobem na to w przypadku mojego psa jest zwyczajne znecanie
sie nad nia :) czyli np wymuszenie na niej zeby poszla ze mna na spacerek,
albo juz bez zmuszania przyniesienie jej patyka do aportow ... w kazdym
razie jak jej nie zmusze do biegania i rozruszania sie to udaje ze nie moze
sie ruszac przez 4 dni ... a jak odrazu zmuszam ja do biegania na nastepny
dzien pies juz jest oki :)

A jesc to wlasnciwie to samo mozna dawac ... (ale ja jestem z gatunku tych
ze dla psa dobre jest mieso i kosci :D

Yohimbinum D-4 i seksuolog
Do specjalistów od echokardiografii...
progenia