zakwitły wiśnie

1. Data: 2012-04-01 06:30:42

Temat: zakwitły wiśnie
Od: "SJS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogoda wredna jak dawno nie było a u mnie stara odmiana wiśni zakwitła
SJS

2. Data: 2012-04-01 13:54:06

Temat: Odp: zakwitły wiśnie
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" wcale nie robi nas w bambooku:

> Pogoda wredna jak dawno nie było a u mnie stara odmiana wiśni zakwitła

Taaaa, a mnie dziś pod jemiołke (tę co juz miałem usunać) podeszła
Koroniewska Joanna ( ta z m jak Maniek czy insza Plebania) i rzekła: puć tu
do mnie chłopcze, pod koronkę a bedziemy sie całować! Mówie Wam - bite 2
godziny języczek w mój ozor, aż mnie wargi rozbolały i pogoniłem dziewcze w
pieeeerony. Potem była jeszcze Doda, Kożuchowska i Magda Mołek, aż w koncu
moja Luba widząc taki bajzel na podbeskidzkiej wsi wzięła mi te piekne
zerosiedem ze stołu i zabawa sie skończyla ;-(

zdroofka Johnny

3. Data: 2012-04-01 14:34:41

Temat: Re: zakwitły wiśnie
Od: "SJS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

co bierzesz?
SJS

4. Data: 2012-04-02 13:09:44

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 16:34:41 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
> co bierzesz?
> SJS

P{rzeca napisął "zerosiedem" gdzieniegdzie zwane krówką/ krową;)

5. Data: 2012-04-04 15:36:57

Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS <s...@s...pl> napisał(a):

> Pogoda wredna jak dawno nie było a u mnie stara odmiana wiśni zakwitła

Wiem, że kogo jak kogo, ale Ciebie edukować mi nie wypada. Niemniej jednak
przeleć ja Topsinem w pełni kwitnienia.

Pozdrawiam profilaktycznie
skryba

Jemioła na jabłoni
Kosiarka spalinowa - naprawdę?
sezon się otwiera!
Gdzie/jaka trawa na kwaśny, zacieniony teren?
Jaka roślina szybko rośnie i zakwita