sezon się otwiera!

1. Data: 2012-03-28 00:19:07

Temat: sezon się otwiera!
Od: "Azotox" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Och, te emocje, kiedy po zimie przyjeżdża się do wiejskiego domu... Co
zniszczone, co ukradli dobrzy sąsiedzi? Co zdmuchnął zimowy wiatr? Co
zdechło, co wyryło dziurę i kto obrzygał ganek? Czym?
I jak zimno było? Co zmarzło?
Najzimniej było dokładnie -9C.
Węwnątrz:))
A na zewnątrz -30C. To okolice Gorlic.
I co śmieszne, w tym roku, zero szkód. Czekam tylko na "wieści od
winorośli", których nie okryłem. Pewnie zaczną od gruntu...

Azotox (moon)

2. Data: 2012-03-30 05:56:41

Temat: Re: sezon się otwiera!
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 02:19, "Azotox" <p...@y...com> wrote:
> Och, te emocje, kiedy po zimie przyjeżdża się do wiejskiego domu... Co
> zniszczone, co ukradli dobrzy sąsiedzi? Co zdmuchnął zimowy wiatr? Co
> zdechło, co wyryło dziurę i kto obrzygał ganek? Czym?

Znajome Niemiaszki mają domek letniskowy na Mazurach. Rokrocznie
przywożą tam nową mikrofalę, czajnik, szklanki, ręczniki i inne
duperele. Na początku się bulwersowali, potem przywykli :>

L.

Gdzie/jaka trawa na kwaśny, zacieniony teren?
Jaka roślina szybko rośnie i zakwita
Saletra amonowa
Jak posiać owies?
Ku przestrodze