zalanie -ubezp.

1. Data: 2003-01-09 10:00:32

Temat: zalanie -ubezp.
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W marcu ubieglego roku, zalalismy sasiadom kuchnie, tzn nie tak bardzo, byla
plama wielkosci talerza, nic wielkiego.Z sasiadem zadnych problemow, dalam
mu farbe mial pomalowac, nic sie nie burzyl wszystko ok.
Ale dzisiaj mi mowi czy moglabym powiedziec ze zalanie nastapilo tydzien
temu, bo on ubiega sie o odszkodowanie za zalanie, ma ubezpieczona chate.Czy
to nie za pozno?
i czy moga do mnie do domu przyjsc eksperci i zapytac sie jak to naprawde
bylo?
nie chcialabym klamac.
Bea

1. Data: 2003-01-09 10:22:31

Temat: Re: zalanie -ubezp.
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości

> [...]
> to nie za pozno?
> i czy moga do mnie do domu przyjsc eksperci i zapytac sie jak to naprawde

Nie wchodz w to. Jego ubezpieczyciel przysle rzeczoznawce, ktory dokona
ogledzin, pozatym nawet przy zalozeniu, ze on lyknie to klamstwo, w co
watpie (roczne zalanie wyglada jednak troche inaczej niz swieze),
ubezpieczalnia bedzie chyba probowala sciagnac koszty ubezpieczenia z
winowajcy, czyli z ciebie albo twojego ubezpieczenia.

J.

1. Data: 2003-01-09 10:26:31

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

: Witam!
[...]

Niezaleznie od innych zagadnien ubezpieczyciel sciagnie ew. kwote
odszkodowania plus koszty z ciebie, jako sprawcy.
Pozdrowienia,
Maciej

1. Data: 2003-01-09 10:34:21

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J.K" pyta

> i czy moga do mnie do domu przyjsc eksperci i zapytac sie jak to naprawde
> bylo?

Nie jestem pewien, ale jeśli ubezpieczalnia uzna jego szkodę to wtedy
przyjdą do Ciebe po pieniądze.
Jeśli jesteś ubezpieczona to pokryje to Twoja polisa. Jeśli nie, to będziesz
musiała pieniądze wyciągnąć z własnego portwela.

No i nie jestem przekonany, czy ten ekspert nie pozna, że zalanie miało
miejcse prawie rok temu.
A może sąsiadowi zalało mieszkanie jeszcze raz (np. tydzień temu pękła mu
jakaś rurka) a teraz próbuje to zwalić na Ciebie!! Oblał sufit, połowę
kuchni, meble i co tam jeszcze ma wodą i prubuje wyłudzić pieniądze od
Ciebie (poprzez ubezpieczalnię). Ale to już kwestia czy ufasz sąsiadowi.
Zalecam daleko posunietą ostrożność.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-01-09 11:20:17

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, wszystkim, zadzwonie i to wszystko odwolam, moje mieszkanie nie jest
ubezpieczone, takze sciagaliby ode mnie bezposrednio, a to ze sie po roku
obudzila, to nie moaj wina
Pozdrawiam wszystkich zimowo:-)
Bea

1. Data: 2003-01-09 18:42:07

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> ubezpieczone, takze sciagaliby ode mnie bezposrednio, a to ze sie po roku

AFAIR rozmowy z ubezpieczycielami to odszkodowania mozna dochodzic nawet do
10 lat od wystapienia szkody.
Obawiam sie tylko, ze w momencie szkody sasiad nie byl ubezpieczony.

Karol

Szafy Meble kuchenne
Żelazko niedrożne
Zabudowa lodowki