zalewa mnie sąsiad

1. Data: 2003-06-12 10:39:25

Temat: zalewa mnie sąsiad
Od: d...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Co można zrobić gdy śąsiad mnie notorycznie zalewa, ściany i sufit mam żółty,
zaczyna odchodzić farba, prawdopodobnie żle odprowadził spływ wody z pralki.

1. Data: 2003-06-12 13:30:49

Temat: Re: zalewa mnie sąsiad
Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@b...pl> pyta:
> Co można zrobić gdy śąsiad mnie notorycznie zalewa,

Jeśli masz ubezpieczone mieszkanie to zgłoś ten fakt w Twoim TU. Przyjdzie
gostek, poogląda, kasę na remont wypłacą. Następnie udadzą się do sąsiada.
Jeśli też jest ubezpieczony to ma szczęście. Jeśli nie, to Twoje TU będzie
się starało tę kasę od niego wyegzekwować. Od tego momentu zalania powinny
się skończyć :-)

Pozdrawiam, Chopek.

meble sosnowe i ZAPACH DREWNA - jak ZLIKWIDOWAC?
podłoga sosnowa - pomocy!
Bosch WOL 1650
Umywalka z półpostumentem Roca
Jak zmiekczyc skore (obuwie)