żaluzje ,rolety ..?co na okna?

1. Data: 2004-12-27 12:58:35

Temat: żaluzje ,rolety ..?co na okna?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
co propnujecie na okna ?chce całkowicie pozbyc sie firan i zasłon .
jakie konkretne firmy?
zastanawiam sie nad żaluzjami ale nei che wiercic w oknach dziur ,widziałam
na allegro zawieszane na ramie czy macie jakies doswiadczenia z takimi?jak
sie sprawdzają?
poradzcie:)
pzdr
p.

2. Data: 2004-12-27 13:20:13

Temat: Re: żaluzje ,rolety ..?co na okna?
Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam rolety montowane na ramie okna 2 malymi srubkami
cale rolety maja prowadnice wiec podczas uchylania okna nic mi nie lata
rolety kupilem u krajewskiego w gliwicach
nie polecam rolet z guma z jednej strony bo ciemnica jest calkowita
zaluzji nie chcialem bo sie zle czysci
oczywiscie mozna zamontowac zaluzje z materialu poziome takie duze ale mi
sie nie podobaly i poza tym podczas przeciagu frywaja

pozdrawiam

www.mobistel.pl - prawdziwa konkurencja w telekomunikacji

3. Data: 2004-12-27 13:35:40

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej R_ pisze w news:cqp266$e0f$1@polsl.gliwice.pl

> mam rolety montowane na ramie okna 2 malymi srubkami
> cale rolety maja prowadnice wiec podczas uchylania okna nic mi nie lata

A możesz powiedzieć, jakie mają wymiary i ile mniej więcej
kosztowały? Jeśli nie na grupę, to na priva. Też będę szukać
jakichś porządnych rolet i nie mogę się zdecydować na żadne
konkretne.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

4. Data: 2004-12-27 13:37:20

Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawiam sie nad żaluzjami ale nei che wiercic w oknach dziur ,widziałam
> na allegro zawieszane na ramie czy macie jakies doswiadczenia z takimi?jak
> sie sprawdzają?

Mnie też było szkoda wiercić w nowych oknach PCV. Niestety Pani ze sklepu z
roletami wyceniła przyklejane rolety na moje, skadinąd w miarę standardowe w
wymiarach (ok. 1450x2400, trzyskrzydłowe), okno na prawie 700 polskich złotych.
Jeśli masz tyle i chcesz wydać, polecam. Ja niestety sie nie zdecydowałam z
powodu braku funduszy. Spłukałam się przy remoncie. Za to pewnego pieknego dnia
spacerując po castoramie zobaczyłam wiszące sobie spokojnie na wieszaku gotowe
rolety w pudełkach, o różnych wymiarach. Ból tylko ten, że jak ktoś ma
nietypowe okno to ciężko mu będzie dobrać wymiar. Mnie się udało. Zamontowałam
sama, wiszą, nie odpadły. Materiał przepuszczający światło na tyle, że budząc
się rano wiem, że jest dzień ;) Za to wieczorem nie musze robić "padnij" w
przedpokoju i czołgac się do kuchni, żeby nikt mnie nie podejrzał ;) To jest
dość proste urządzenie, bez prowadnic, z odkrytą rolką nie chowaną w
plastikowej obudowie, za to z łańcuszkiem do zwijania i rozwijania, w różnych
kolorach z dość solidna taśmą dwustronnie klejacą. Nic specjalnego ale
estetycznie wykonane. Jedna rolka na moje okno kosztowała niecałe 60 złotych.
Na jakiś czas wystarczy a jak odsapnę finansowo pomyślę o lepszych.

Pozdrowienia,
Mała

5. Data: 2004-12-27 14:28:45

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem u Krajewskiego
poszukaj w necie
ceny nie podam dokladnie bo nie pamietam cos kolo 500 zl za cale mieszkanie
dostalem jeszcze rabat za samodzielny montaz
mialem drozszy material
2 okna balkonowe
i 4 zwykle

6. Data: 2004-12-27 14:37:00

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej R_ pisze w news:cqp66m$fem$1@polsl.gliwice.pl

> Kupilem u Krajewskiego
> poszukaj w necie

Dzięki.
Jeśli to oni http://www.krajewski.pl to znalazłam. :)

7. Data: 2004-12-27 21:14:22

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

oni
pozdrawiam

www.mobistel.pl

8. Data: 2004-12-31 12:18:40

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Dec 2004 15:28:45 +0100
"Andrzej R_" <n...@n...pl> wrote:

> Kupilem u Krajewskiego

wiesz moze czy w warszawie gdzies sprzedaja? na www nie znalazlem..

Sierp

9. Data: 2004-12-31 12:40:29

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Dec 2004 14:37:20 +0100
"Mała" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
> rolety w pudełkach, o różnych wymiarach. Ból tylko ten, że jak ktoś ma
> nietypowe okno to ciężko mu będzie dobrać wymiar.

jezeli mowisz o roletach jakie mam w pracy (a z opisu wynika, ze tak),
to te rolety sie docina do potrzebnej dlugosci

Sierp

10. Data: 2004-12-31 13:35:45

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..
> [...] wiesz moze czy w warszawie gdzies sprzedaja?[...]

Nie sądzę, choć ostatnio widziałam sklep w Katowicach. Ale jak jesteś w
stanie wybrać przez WWW/telefon/dowolną inną zdalną technologię, to Ci mogę
zapakować i wysłać kurierem, przejeżdżam koło nich dwa razy dziennie :) Tyle
że IMHO to żaden rarytas, ot, rolety jak każde inne.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Pomocy-Pralka Whirpool