zamalowanie popisanej ściany

1. Data: 2007-01-17 17:04:19

Temat: zamalowanie popisanej ściany
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :-)
Pozwoliłam dziecku popisać na ścianie.
Popisała ścianę z płyty kartonowo-gipsowej pisakami (mazakami) i długopisem.
Oczywiście już jej się znudziło i teraz czeka nas malowanie tej ściany.
I teraz mam problem. Co zrobić, aby te napisy nie przebiły przez farbę
(kupiłam zmywalną akrylową farbę emulsyjną do wnętrz - DYRUP - w kolorze
jasnym)?
Zastanawiam się czy oprócz zastosowania Unigruntu powinnam przemyć ścianę,
albo zeszlifować papierem ściernym?
Ktos z Was miał podobny problem i dał sobie radę?

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2007-01-17 19:57:20

Temat: Re: zamalowanie popisanej ściany
Od: Igor Kotlicki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisał(a):
> [...]
> albo zeszlifować papierem ściernym?
> Ktos z Was miał podobny problem i dał sobie radę?

Najpierw pomaluj zwykla farba, biala. Poczekaj jak wyschnie. Ewentualnie
powtorz i potem dwa razy DYRUP'em

BR
Igus'

3. Data: 2007-01-18 09:31:14

Od: "Fakir" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ścianę,
> albo zeszlifować papierem ściernym?
> Ktos z Was miał podobny problem i dał sobie radę?

Ja szlifowałem papierem ściernym i taką siateczką do równania gładzi
gipsowej, następnie malowałem, nic nie przebija.
--
pozdr Tomek
Bytom

Podłączenie kuchni do prądu