zamarzniete piwo

1. Data: 2011-02-26 08:58:35

Temat: zamarzniete piwo
Od: Robert Worec <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

pozostawilem na noc piwo w aucie, w butelce; w nocy bylo -15 stopni;
mozna je jeszcze wypic czy lepiej od razu wywalić bo inaczej sracz.... i
stoperan?

Robert

2. Data: 2011-02-26 09:12:57

Temat: Re: zamarzniete piwo
Od: artustas <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26-02-2011 09:58, Robert Worec pisze:
> [...]
>
> pozostawilem na noc piwo w aucie, w butelce; w nocy bylo -15 stopni;
> mozna je jeszcze wypic czy lepiej od razu wywalić bo inaczej sracz.... i

Lepiej wywal.
Kiedyś wypiłem parę sztuk Warki czerwonej w puszcze (takiej właśnie po
nocy w samochodzie), następnego dnia nie było - musiałem przespać z
poważnymi kłopotami żołądkowo-jelitowymi.
Po za tym piwo rozmrożone traci już znacznie na swoich walorach smakowych.

3. Data: 2011-02-26 10:14:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Worec" <R...@p...onet.pl> wrote in message
[...]

Nie próbowałem, ale może wystarczyłoby zrobić grzaniec?

4. Data: 2011-02-26 14:49:51

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

artustas presented the following explanation :

> [...]
> samochodzie), następnego dnia nie było - musiałem przespać z poważnymi

:-)
Na mnie Warka, działa tak zawsze ;-)
A swoją drogą, zmienić lepiej takie produkty puszkowe, na piwa
niepasteryzowane lub z małych browarów.
Kiedys wydawało mi sie to przerostem formy nad treścią, ale już po
kilku miesiącach od zmiany, okazało się, że różnica jest kolosalna (na
niekorzyść produktów wielkobrowarniczych).
Witek

5. Data: 2011-02-27 15:20:47

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostawilem na noc piwo w aucie, w butelce; w nocy bylo -15 stopni; mozna
> je jeszcze wypic czy lepiej od razu wywalić bo inaczej sracz.... i

założę się że tego browara już nie masz i odpowiedzi są w eter
miałam to samo - piwo zamarzło w bagażniku na kość, i się rozszczelniło -
pozostała po nim woda o smaku rozwodnionej zimnej herbaty

"Witek" <j...@p...p.lodz.pl> wrote in message
> A swoją drogą, zmienić lepiej takie produkty puszkowe, na piwa
> niepasteryzowane lub z małych browarów.

dokładnie - są one całkiem ok (Ciechan np...) warto wspierać drobny /
lokalny przemysł browarniczy, a nie piwo z tabletek

6. Data: 2011-02-27 15:48:02

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> dokładnie - są one całkiem ok (Ciechan np...) warto wspierać drobny /
> lokalny przemysł browarniczy, a nie piwo z tabletek

To podpowiedzcie, gdzie w Tychach jest sklep z takimi piwami?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

7. Data: 2011-02-27 17:13:42

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Tabaczyński explained on 2011-02-27 :

> To podpowiedzcie, gdzie w Tychach jest sklep z takimi piwami?
>
> Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Niestety, moge podpowiedzic gdzie w Łodzi ;-)
Witek

8. Data: 2011-02-28 06:24:43

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Worec" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
witajcie,

pozostawilem na noc piwo w aucie, w butelce; w nocy bylo -15 stopni;
mozna je jeszcze wypic czy lepiej od razu wywalić bo inaczej sracz.... i
stoperan?

Mo9ze nhjie stoperan, ale...
Piwo zapewne bedzie bez gazu, jakby wodniste...

9. Data: 2011-02-28 08:24:03

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <j...@p...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kilku miesiącach od zmiany, okazało się, że różnica jest kolosalna (na
> niekorzyść produktów wielkobrowarniczych).

Oj, bardzo bardzo na niekorzyść.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

10. Data: 2011-02-28 13:45:59

Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-26 09:58, Użytkownik Robert Worec miał niepewny dość
wzrok. Prosił o żar, wpatrzony gdzieś w mrok. Wciągnął dym, i nim skryła
go noc, tak powiedział:

> witajcie,
>
> pozostawilem na noc piwo w aucie, w butelce; w nocy bylo -15 stopni;
> mozna je jeszcze wypic czy lepiej od razu wywalić bo inaczej sracz.... i
> stoperan?

Może jest szansa.
http://piwnie.pl/2011/02/09/odnaleziono-najstarsze-p
iwo-na-swiecie/

"Lato 2010, naukowcy z Finlandii dokonują eksploracji wraku statku,
który zatonął w pierwszej połowie XIX wieku. Z wraku wyciągają 160
butelek szampana oraz 5 butelek piwa. To prawdopodobnie najstarsze,
nieotwarte butelki piwa na świecie.

(...) wrak znajduje się obecnie na głębokości 50 metrów między jedną z
Wysp Alandzkich a wybrzeżem Finlandii. Jak zapewnia Rainer Juslin,
stworzyło to niemal idealne warunki do przechowywania alkoholu: na dnie
morza panuje stała temperatura 4-5 stopni Celsjusza, a brak światła
spowalnia proces psucia."

--
FortArt
www.wikipasy.pl - Encyklopedia KS Cracovia on-line

Pytanie do technologa(ow) zywnosci
KOMU, KOMU, BO IDE DO DOMU!!!
fasolka z szybkowaru?
jakiś serwis do oceny produktów żywnościowych?
Ciasto jogurtowe