zamienię nowe i używane kosmetyki :-))

1. Data: 2004-02-03 09:30:22

Temat: zamienię nowe i używane kosmetyki :-))
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

zestaw nowych i używanych kosmetyków

zestaw zawiera kosmetyki nowe i używane, poniżej przedstawiam dokładna listę:

1. nowa zapakowana maseczka do twarzy regulująca zmarszczki i zmęczenie ,
dostałam jąale w związku z tym, ze ciągle używam tylko kosmetyków jednej
marki, ta jest nowiutka, nigdy nie używana
2. tonik dla każdego rodzaju skóry, z witaminą b5, bezalkoholowy, tej samej
firmy co maseczka,
3. delikatny żel do oczyszczania twarzy avonu, poj. 150 ml, zużycie ok. 35%
4. tonik do demakijażu oczu rossmann, poj. 125 ml, zuzycie ok. 30 %
5. krem przeciwzmarszczkowy pod oczy, korygujacy cienie pod oczami i
redukujący zmarszczki wokół oczu firmy eveline q10 plus, poj. 30 ml, zużycie
ok. 20%
6. regenerujący krem do twarzy i na szyję ireny eris z folacyną, poj. 15 ml,
praktycznie nowy, sprawdziłam tylko konsystencję i zapach
7. lakier do paznokci lumene kolor koralowy uzywany, ale w niewielkim stopniu
8. lakier do paznokci avon color trend kolor jasnobrązowy perłowy - nowy
9. lakier do paznokci inglot brązowy matowy nowy - bardzo ładnie wygląda na
paznokciach
10. lakier do paznokci klaudia kolor jasno fiołkowy perłowy nowy
11. lakier do paznokci w kolorze landrynkowym zuzucie ok. 45 %

chciałabym się na coś zamienić, mogą to byc rzeczy dla dzieci, ciuszki,
używane obuwie, zabawki, rzeczy - może jakieś artykuły dekoracyjne do domu,
każdą propozycję rozważę, nawet te najbardziej absurdalne. po prostu szkoda,
żeby kosmetyki zmarnowały się u mnie, i tak z nich nie skorzystam, a może
którejś z was się przydadzą.

wszystkich informuję, że jestem zdrowa na ciele i umyśle i nie można się ode
mnie niczym zarazić :-))

na zyczenie mogę przesłać zdjęcia

jestem z warszawy, ale moge równiez wysłać kosmetyki

szczegóły ustalimy na privie, m...@p...onet.pl lub gg 6591003

1. Data: 2004-02-03 15:25:39

Temat: Re: zamienię nowe i używane kosmetyki :-))
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zestaw nowych i używanych kosmetyków

pru to nie targowisko...
wiec daruj sobie takie ogloszenia

1. Data: 2004-02-03 19:35:33

Od: "Justyna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki":

> pru to nie targowisko...
> wiec daruj sobie takie ogloszenia

przesadzasz. takie targowisko z barterem, to może
ostatni opisywał Bunin we "Wsi", teraz już się
wszędzie płaci żywą gotówką. w dodatku to jest
prawie post "oddam", przecież koleżanka pisze,
że rozważy wszystkie propozycje. na ćwiczenie
refleksu dobre są sporty zespołowe, Nicki, skoro
już musisz.

btw, czy skoro justy wróciła już jakiś czas temu
do justy i przestała być Justyną, mogę być Justyną?
prośbę swoją motywuję tym, że kiedyś byłam tu
Justyną, aczkolwiek raczej bierną, a na innych
grupach jestem Justyną czynną i byłoby mi szalenie
niewygodnie zmieniać ustawienia outlooka
w zależności od grupy. na życzenie przedstawię
dowody, że jestem pierwszą Justyną na grupie;).

J.

1. Data: 2004-02-03 19:59:56

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bvot6e$9fe$1@inews.gazeta.pl,
Justyna <a...@i...pl> typed:

> [...]
> niewygodnie zmieniać ustawienia outlooka
> w zależności od grupy. na życzenie przedstawię
> dowody, że jestem pierwszą Justyną na grupie;).

Oczywiście, że możesz. Możesz być Justyną Pierwszą, Justyną Drugą a nawet
Justyną Piętnastą czy Pięćdziesiątą. Ale nie zdziw się, jeśli znowu
znikniesz w tłumie innych anonimowych Justyn :>

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-03 20:05:23

Temat: [OT] Re: zamienię nowe i używane kosmetyki :-))
Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <a...@i...pl> wrote:
> [...]
> prośbę swoją motywuję tym, że kiedyś byłam tu
> Justyną, aczkolwiek raczej bierną, a na innych
> grupach jestem Justyną czynną i byłoby mi szalenie

Coś bujasz. Justyna to z definicji jest bierna i uległa.

a. co nie mogła się powstrzymać

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2004-02-03 20:22:09

Od: "Justyna Bargielska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska":

> Oczywiście, że możesz. Możesz być Justyną Pierwszą, Justyną Drugą a nawet
> Justyną Piętnastą czy Pięćdziesiątą. Ale nie zdziw się, jeśli znowu
> znikniesz w tłumie innych anonimowych Justyn :>

wiesz co, racja.
czterysta siedem postów na pru sygnowanych przez
Justyny. ale od czego się ma nazwisko.

J.

1. Data: 2004-02-03 20:25:55

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bvovtp$ksf$1@inews.gazeta.pl,
Justyna Bargielska <a...@i...pl> typed:

> wiesz co, racja.
> czterysta siedem postów na pru sygnowanych przez
> Justyny. ale od czego się ma nazwisko.

=] Teraz już nikt nie weźmie Cię za "nie tą Justynę" =]
Swoją droga czasem mnie dziwi, dlaczego ludzie tak niechętnie podpisują się
swoimi prawdziwymi personaliami, zupełnie, jakby wierzyli w anonimowość w
sieci... ;] Ale to już NTG, więc milknę.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-03 20:42:25

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska:

> Justyna Bargielska <a...@i...pl> typed:

> =] Teraz już nikt nie weźmie Cię za "nie tą Justynę" =]
> Swoją droga czasem mnie dziwi, dlaczego ludzie tak niechętnie podpisują się
> swoimi prawdziwymi personaliami, [...]

Zwlaszcza jak sie pisze tak, jak _ta_ Justyna :)

Pozdrawiam,

BA, wielbicielka.

1. Data: 2004-02-03 20:43:20

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawie post "oddam", przecież koleżanka pisze,
> że rozważy wszystkie propozycje. na ćwiczenie
> refleksu dobre są sporty zespołowe, Nicki, skoro

no coz, jak sobie chcesz, jezeli o mnie chodzi to tu mozna robic wszytsko,
ale znajada sie i tacy co bardziej sie przyczepia, wkoncu pru ma swoje
strazniczki moralnosci
a mi sie tylko wydawalo ze jezeli jest tak ze "..."Zabronione jest także
wysyłanie listów zawierających jakiekolwiek
binaria, programów/zdjęć itp., jakikolwiek spam oraz dyskusje
niezwiązane z tematem grupy.
Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe - nawet, jeśli są
związane z tematem grupy" to barter tez temu podlega....
ale widac sa rowni i rowniejsi....... :/

1. Data: 2004-02-03 20:49:16

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/-a:

> Swoją droga czasem mnie dziwi, dlaczego ludzie tak niechętnie
> podpisują się swoimi prawdziwymi personaliami, zupełnie, jakby
> wierzyli w anonimowość w sieci... ;]

czasem sa inne powody :-)

> Ale to już NTG, więc milknę.

IMHO nie musisz. Swoja droga, gdzie taki temat miescilby sie w zakresie
grupy?.... ;-)

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html