zamienię nowe i używane kosmetyki :-))

From: m...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: zamienię nowe i używane kosmetyki :-))
Date: 3 Feb 2004 10:30:22 +0100

zestaw nowych i używanych kosmetyków

zestaw zawiera kosmetyki nowe i używane, poniżej przedstawiam dokładna listę:

1. nowa zapakowana maseczka do twarzy regulująca zmarszczki i zmęczenie ,
dostałam jąale w związku z tym, ze ciągle używam tylko kosmetyków jednej
marki, ta jest nowiutka, nigdy nie używana
2. tonik dla każdego rodzaju skóry, z witaminą b5, bezalkoholowy, tej samej
firmy co maseczka,
3. delikatny żel do oczyszczania twarzy avonu, poj. 150 ml, zużycie ok. 35%
4. tonik do demakijażu oczu rossmann, poj. 125 ml, zuzycie ok. 30 %
5. krem przeciwzmarszczkowy pod oczy, korygujacy cienie pod oczami i
redukujący zmarszczki wokół oczu firmy eveline q10 plus, poj. 30 ml, zużycie
ok. 20%
6. regenerujący krem do twarzy i na szyję ireny eris z folacyną, poj. 15 ml,
praktycznie nowy, sprawdziłam tylko konsystencję i zapach
7. lakier do paznokci lumene kolor koralowy uzywany, ale w niewielkim stopniu
8. lakier do paznokci avon color trend kolor jasnobrązowy perłowy - nowy
9. lakier do paznokci inglot brązowy matowy nowy - bardzo ładnie wygląda na
paznokciach
10. lakier do paznokci klaudia kolor jasno fiołkowy perłowy nowy
11. lakier do paznokci w kolorze landrynkowym zuzucie ok. 45 %

chciałabym się na coś zamienić, mogą to byc rzeczy dla dzieci, ciuszki,
używane obuwie, zabawki, rzeczy - może jakieś artykuły dekoracyjne do domu,
każdą propozycję rozważę, nawet te najbardziej absurdalne. po prostu szkoda,
żeby kosmetyki zmarnowały się u mnie, i tak z nich nie skorzystam, a może
którejś z was się przydadzą.

wszystkich informuję, że jestem zdrowa na ciele i umyśle i nie można się ode
mnie niczym zarazić :-))

na zyczenie mogę przesłać zdjęcia

jestem z warszawy, ale moge równiez wysłać kosmetyki

szczegóły ustalimy na privie, m...@p...onet.pl lub gg 6591003