zamrazanie pasztetu?

1. Data: 2002-04-01 09:45:33

Temat: zamrazanie pasztetu?
Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle w swieta dostalam i do rodzicow i od tesciwo gore walowki.
Przypuszczam , ze moznaby tym wykarmic caly pluton , a nie dwie osoby;-)
Miedzy innymi mam wielki kawalek przepyszczego pasztetu z zajac , ktory
tradycyjnie robi moj tesc. Pasztet ten jest tak mniamusny , ze nie
wyobrazam sobie , ze moglabym dopuscic do tego , zeby sie zepsul , a
poniewaz zoladek ma ograniczone mozliwosci pomyslalam , zeby go
zamrozic. I teraz pytanie czy faktycznie mozna zamroznic taki pieczony
pasztet z zajaca i ewentualnie jak , zeby byl najlepszy po rozmrozeniu?

Anka

1. Data: 2002-04-01 11:14:30

Temat: Re: zamrazanie pasztetu?
Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka P. <j...@t...linux.net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...linux.net.pl...
> [...]
> zamrozic. I teraz pytanie czy faktycznie mozna zamroznic taki pieczony
> pasztet z zajaca i ewentualnie jak , zeby byl najlepszy po rozmrozeniu?

U mnie pasztet mrozi sie w woreczku foliowym, a jak chcesz go jesc, to
wyjmuje sie na noc z zamrazalnika i sam "dochodzi" sobie. Jesm bardzo
smaczny, jak po upieczeniu :)
--
*** KIKI***
Gosia Ceglinska

1. Data: 2002-04-02 09:06:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozmrozeniu?

> U mnie pasztet mrozi sie w woreczku foliowym, a jak chcesz go jesc, to
> wyjmuje sie na noc z zamrazalnika i sam "dochodzi" sobie. Jesm bardzo
> smaczny, jak po upieczeniu :)

Leży zamrożony ale zawinięty w folie aluminiową i torebkę.
--
Pozdr. Jerzy

Sprzedam książki kucharskie - .........
sernik Kalio :) Kaliope jesteś?????