zamrazanie wywaru

1. Data: 2003-08-27 16:59:52

Temat: zamrazanie wywaru
Od: Izabela Kopij <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nagotowalam wywaru (rosolek drobiowy) caly wielki gar i nie bardzo wiem
jak go teraz zamrozic. Ma ktos jakis pomysl?

Izza

1. Data: 2003-08-27 17:04:10

Temat: Re: zamrazanie wywaru
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Izabela Kopij" <i...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam,
> nagotowalam wywaru (rosolek drobiowy) caly wielki gar i nie bardzo wiem
> jak go teraz zamrozic. Ma ktos jakis pomysl?
>
> Izza
Jak masz pojemnik po lodach ? Oczywiscie przed wlaniem przestudzic :-)
Ilona

1. Data: 2003-08-27 17:06:18

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> nagotowalam wywaru (rosolek drobiowy) caly wielki gar i nie bardzo wiem
> jak go teraz zamrozic. Ma ktos jakis pomysl?
>
> Izza

Witam! Proponuję Ci odparować wywar do objętości np. słoika lub dostepnego
zamykanego pojemnika, wystudzić /powinna zrobić się galaretka/ a następnie
zamrozić /może być w kilku porcjach/ . Powstanie esencja wywaru, którą można
potem rozcieńczyć wodą, pzdr.

1. Data: 2003-08-27 19:37:40

Temat: Odp: zamrazanie wywaru
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izabela Kopij <i...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:biio28$1e2j$...@f...acn.pl...
> Witam,
> nagotowalam wywaru (rosolek drobiowy) caly wielki gar i nie bardzo wiem
> jak go teraz zamrozic. Ma ktos jakis pomysl?
>
> Izza

Najlepiej mrozic w wiekszych polemnikach po lodach np 500ml lub 1000ml albo
mozna tez w takich zamykanych pojemnikach.

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-08-27 20:22:13

Od: "Vefour" <V...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zamykanego pojemnika, wystudzić /powinna zrobić się galaretka/ a następnie
> zamrozić /może być w kilku porcjach/ . Powstanie esencja wywaru, którą

Brzmi rozsądnie, tak się robi z tzw. brown stock (cholera wie jak po polsu,
to taki wywar z kości cielęcych i warzyw). Przy rosole też powinno
zadziałać.

V.

1. Data: 2003-08-27 20:47:36

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Brzmi rozsądnie, tak się robi z tzw. brown stock (cholera wie jak po polsu,
> to taki wywar z kości cielęcych i warzyw). Przy rosole też powinno

Witam! Nie tylko powinno ale działa. Z wrodzonego lenistwa lubię sobie
ułatwiać życie prostymi rozwiązaniami. Często gotuję na zapas i wtedy mrożę,
pakuję próżniowo, wekuję. A jaka radość kiedy nie chce mi się gotować !pzdr.

1. Data: 2003-08-27 22:16:58

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bij3vk$35t$1@nemesis.news.tpi.pl,
Vefour <V...@p...pl> a écrit:
> Użytkownik <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Brzmi rozsądnie, tak się robi z tzw. brown stock (cholera wie jak po
> polsu, to taki wywar z kości cielęcych i warzyw).

Fond blanc de veau :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-28 09:31:24

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, uwazaj oczywiscie na zamrazanie w sloikach, nie lej do pelna bo woda
sie rozpreza i mozesz miec klopot z popekanym szklem.
Kasia (Rzeszów)

Jak utrwalić cukinię?
Szarlotka Babci Halinki (P)
sambal oelek