zapalenie gruczołów potowych

1. Data: 2001-11-09 10:07:41

Temat: zapalenie gruczołów potowych
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cierpię z powodu ww. Zaczęło się od małej 'grudki' pod pachą, która teraz
zrobiła się większa i bolesna
Co radzicie?
Najchętnij uniknęłabym wizyty u dermatologa, bo kiedy byłam ostatnio z małą
zmianą skóną na piersi, pani powiedziała, że nie wie co to i kazała smarować
maścią na grzybicę. Oczywiście skutek żaden.
Dlatego proszę o 'domowe' ew. bezreceptowe sposoby wyleczenia stanu
zapalnego gruczłou potowego
Dziękuję
MauaM

2. Data: 2001-11-09 10:17:00

Temat: Re: zapalenie gruczołów potowych
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
[...]

Sprawa z gruczolami jest bardzo powazna. Proponuje, abys poszla do prywatnego
dermatologa. Dermatolodzy z Kasy nigdy nic nie wiedza, a prywatny (dziwnym
trafem) zna sie na rzeczy.
pozdr. Wilma

3. Data: 2001-11-09 10:23:47

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"{Wilma}" wrote in message >

> Sprawa z gruczolami jest bardzo powazna.

Mogę prosić o więcej szczegółów?
MauaM

4. Data: 2001-11-10 17:05:25

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

"{Wilma}" <w...@s...pl> rzecze:

> [...]
>dermatologa. Dermatolodzy z Kasy nigdy nic nie wiedza, a prywatny (dziwnym

Taaak... Lekarze z Kasy to po prostu medyczni JASKINIOWCY !!!...

;^)

Yabadabadooooooo,

Kamil Uminski aka Fred
--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!

5. Data: 2001-11-12 06:44:18

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

: "{Wilma}" wrote in message >
:
: > Sprawa z gruczolami jest bardzo powazna.
:
: Mogę prosić o więcej szczegółów?
: MauaM

Czy mam napisac jakie choroby moga wyniknac w wyniku niewyleczonego stanu
zapalnego gruczolu? Nie bede Cie straszyc chorobskami. Jedno pewne - nie mozna
wewnetrznych chorob leczyc domowymi sposobami. To nie pryszcz na nosie.
pozdr. Wilma

PILNIE poszukuję szczepionki ALAVAC-S
Prady selektywne-?
rej
Zlamany kciuk.
Odmowa transfuzji uznana morderstwem 1 stopnia