zapalenie n. wzrokowego

1. Data: 2002-05-05 07:55:15

Temat: zapalenie n. wzrokowego
Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już na ten temat pisałam na grupę. Teraz wiem na pewno. To pozagałkowe
zapalenie nerwu wzrokowego. Lekarka przepisała mi Dexamethason, kazała pić
wapno i łykać witaminę C. Problem w tym, że wcale nie jest lepiej. Ból jest
większy. Teraz boli mnie już głowa (nie tylko oko) i coraz gorzej widzę. Co
robić? Może iść do neurologa a nie okulisty?
Mam jeszcze jedno pytanie: czy takie zapalenie jest niebezpieczne? I czym
grozi, tzn. jakie mogą być powikłania? Czy jakość widzenia wróci do normy?
Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Klaudia

2. Data: 2002-05-05 12:58:18

Temat: Odp: zapalenie n. wzrokowego
Od: "Basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze powinnas odwiedzic neurologa!!!
Basia

3. Data: 2002-05-05 18:47:39

Temat: Re: zapalenie n. wzrokowego
Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyno, idź jak najszybciej do neurologa!
Daleki jestem od straszenia, ale problem, który Cię dotknął jest bardzo poważny i
może być
zwiastunem jescze poważniejszego.
Pozdrawiam serdecznie,
--
Sajmon Templer
Fanclubu Zimnego Piwa i Gorących Kobiet<<
d...@...LOVE.SPAM.interia.pl

4. Data: 2002-05-05 21:17:52

Od: "Klaudia Zybert" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyno, idź jak najszybciej do neurologa!
> Daleki jestem od straszenia, ale problem, który Cię dotknął jest bardzo
> [...]

Okulistka wydawała się mało przejęta, wręcz ignorująco obojętna...
Jeśli wolno: jaki może być ciąg dalszy? Do neurologa idę we wtorek i
chciałabym się przygotować psychicznie.
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Klaudia

O Której godzinie?