Re: zapalenie pęcherza

1. Data: 2004-07-01 07:45:21

Temat: Re: zapalenie pęcherza
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"habercia" <h...@w...pl> wrote in message
news:bb51536.0406300844.aef96e6@posting.google.com..
.
> Czy kto&#347; z Was mia&#322; zapalenie p&#281;cherza i skutecznie
> si&#281; wyleczy&#322;?

Nie miałem, ale na widok twojego postu niechybnie dostanę. Może nie
pęcherza, ale jakieś zapalenie na pewno. Jak już sie nałykasz tych
antybiotyków, to w przerwie między jedną pigułką a drugą ustaw
poprawnie kodowanie (ISO a nie windows) albo nie używaj polskich
literek.

J.

2. Data: 2004-07-01 07:48:55

Temat: Re: zapalenie p&#281;cherza
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cc0fei$kp$1@news.mch.sbs.de...

> "habercia" <h...@w...pl> wrote in message
.

owszem, mialam :-( bol straszny, przynajmniej w moim przypadku
radze udac sie do lekarza, bo leki ziolowe typu Urosept moga okazac sie za
slabe, mi szybko pomogl antybiotyk

pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2004-07-01 08:13:34

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> [...]
> tych antybiotyków, to w przerwie między jedną pigułką a drugą
> ustaw poprawnie kodowanie (ISO a nie windows) albo nie używaj

ISO to to bylo, ale nie to, co trzeba... Powinno byc iso-8859-2 (a
nie -1).
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

Czy są tutaj lekarze?
choroby piersi
Może wiecie co to jest?
wpływ sporu na stan zdrowia