zapalenie pochwy

1. Data: 2005-04-11 17:57:12

Temat: zapalenie pochwy
Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dowiedzialem sie, ze moja dziewczyna ma zapalenie pochwy. Lekarz przypisal
jej jakies leki ale rowniez powiedziala, ze mi tez cos przepisal: 2 dni
tabletki + 2 tygodnie smarowanie czlonka jakas mascia. Czy moglibyscie mi
przyblizyc ten temat, bylbym wdzieczny,

--
Pozdrowienia,
Michal (Ojejku)

2. Data: 2005-04-11 19:05:44

Temat: Re: zapalenie pochwy
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal (Ojejku)" <m...@o...pl.KONIEC> napisał w wiadomości
>2 dni
> tabletki + 2 tygodnie smarowanie czlonka jakas mascia. Czy moglibyscie mi
> przyblizyc ten temat, bylbym wdzieczny,

Ale jaki temat?
Smarowania? ;->

D.

3. Data: 2005-04-11 21:14:23

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jaki temat?
> Smarowania? ;->

zapalenia i tych lekow, ktore musimy stosowac,

pozdr.

4. Data: 2005-04-11 21:31:12

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal (Ojejku) wrote:

> zapalenia i tych lekow, ktore musimy stosowac,

Chyba przydałoby się, abyś napisał coś więcej choćby nt leków.

--
Pozdrawiam, Paulina
Pomóż zwierzętom - http://www.amicus.malopolska.pl/

5. Data: 2005-04-11 21:43:43

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej jakies leki ale rowniez powiedziala, ze mi tez cos przepisal: 2 dni
> tabletki + 2 tygodnie smarowanie czlonka jakas mascia. Czy moglibyscie mi

Pewnie jakaś grzybica, bardzo częste u kobiet i żeby się w kółko nie zarażać
Ty też musisz się leczyć. Łatwo o takie infekcje np. po kuracjach
hormonalnych, kiedy zmienia się flora bakteryjna pochwy, albo np. po
basenie, albo czasami uczulenie na mydło lub jakieś ostre zabawy w łóżku,
które powodują otarcia i dalsze infekcje itd...
Nic takiego, ale lubi często powracać.
Pozdrawiam
G.

6. Data: 2005-04-12 16:26:52

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie jakaś grzybica, bardzo częste u kobiet i żeby się w kółko nie
zarażać

pierwszy raz dla grzybicy slysze takie okreslenie...

> Ty też musisz się leczyć.

nieprawda. najpierw niech sie zbada, bo niekoniecznie sie zarazil, wiec po
co sie faszerowac niepotrzebnie.

7. Data: 2005-04-12 19:55:17

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zarażać
>
> pierwszy raz dla grzybicy slysze takie okreslenie...

No to masz szczęście.

> nieprawda. najpierw niech sie zbada, bo niekoniecznie sie zarazil, wiec po
> co sie faszerowac niepotrzebnie.

Najczęściej lekarz dla partnera przepisuje tylko maść do użytku
zewnętrznego, a grzybica u mężczyzn, z tego co wiem najczęściej przebiega
bezobjawowo. Jeśli lekarz ginekolog stwierdził coś u jego partnerki to
profilaktycznie zawsze leczy się partnera.
Pozdrawiam
G.

8. Data: 2005-04-12 20:11:38

Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@o...pl.KONIEC> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezobjawowo. Jeśli lekarz ginekolog stwierdził coś u jego partnerki to
> profilaktycznie zawsze leczy się partnera.

i tak jest w tym przypadku,
wielki dzieki za odpowiedzi na moj post,
pozdrawiam,
Michal

9. Data: 2005-04-14 10:06:44

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan