Re: zapalenie pochwy -kiedy bezpiecznie?

Data: 2002-02-11 12:16:29
Temat: Re: zapalenie pochwy -kiedy bezpiecznie?
Od: "Wiola" <k...@h...pl>

nie Lakcid...akurat nie to..moze inaczej brzmiała nazwa tego leku..
ale był on specyficzny..gdyz w takich małych szkalnych probówkach były takie
mini globulki
stosowałam je kiedys dopochwowo...pamietam
ze producentem była jakas firma z Krakowa..

ale juz trudno..czas mija..zanim zdobede ten specyfik..bede używac
kefiru-oczywiscie bez cukru!
dzięki pozdr Wiola

03.jasien.net...