zapalenie ucha środkowego

1. Data: 2009-11-12 10:39:50

Temat: zapalenie ucha środkowego
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest możliwe, żeby przy zapaleniu ucha środkowego odczuwać dziwny
smak w ustach? Przy czym gardło jest zdrowe, kataru specjalnie też nie ma.

Ewa

2. Data: 2009-11-12 11:57:33

Temat: Re: zapalenie ucha środkowego
Od: "grafik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest możliwe, żeby przy zapaleniu ucha środkowego odczuwać dziwny smak
> w ustach? Przy czym gardło jest zdrowe, kataru specjalnie też nie ma.
>
> Ewa
W przypadku brania antybiotyku, nie tylko mozliwe,ale prawdopodobne.
W innym przypadku teoretycznie możliwe,ale nie wiem co moze oznaczać.Lepiej
zapytać laryngologa

3. Data: 2009-11-12 14:51:05

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest możliwe, żeby przy zapaleniu ucha środkowego odczuwać dziwny smak
> w ustach? Przy czym gardło jest zdrowe, kataru specjalnie też nie ma.
> Ewa

Nie znam się, nie jestem lekarzem, ale chyba każdy wie, że od strony ucha
prowadzi w dół trąbka słuchowa przez którą mogą się przedostawać bakterie,
które jak najbardziej mogą wywoływać dziwny smak. Więc czemu nie?

niedobór immunoglobuliny A
Kolano kinomana
Pępek u noworodka
Temblak dla 1,5 dziecka + rtg złamania