zapalenie zatok, a oczy

1. Data: 2000-12-22 17:49:45

Temat: zapalenie zatok, a oczy
Od: "Greta Grudzinska" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przechodze zapalenie zatok nosowych, lecze sie naturalnymi metodami
(inhalacje, ziola).
Dzis stalo sie cos niepokojacego. Z jednego oka zaczely wydobywac sie male
ilosci ropy i duzo lez. Oko jest bardzo zaczerwienione.
Czy to cos groznego?
greta

2. Data: 2000-12-22 20:02:25

Temat: Re: zapalenie zatok, a oczy
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzis stalo sie cos niepokojacego. Z jednego oka zaczely wydobywac sie male
> ilosci ropy i duzo lez. Oko jest bardzo zaczerwienione.

Po pierwsze, skąd wiesz, że masz zap. zatok ( jesteś lekarzem? )
Po drugie, na pewno masz zap. spojówek ( worek spojówkowy jest połączony z jamą
nosową, a infekcja z nosa może tą drogą przenieść się na spojówki )
Po trzecie, zioła to może stsować babcia na zaparcia.
A po czwarte, jeśli rzeczywiście masz zap. zatok, to przestań się wygłupiać,
tylko idź do lekarza - ropne zap. zatok leczy się antybiotykiem, a nie żadnymi
ziołami ( a inhalacje można stosować, ale wspomagająco ). Nie chcę Cię
straszyć, ale punkcja zatok to nie pieszczoty...
Tomek

3. Data: 2000-12-23 12:28:12

Od: "Greta Grudzinska" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze, skąd wiesz, że masz zap. zatok ( jesteś lekarzem? )
zapalenie zatok rozpoznano u mnie pierwszy raz kilka lat temu, dlatego
potrafie juz je zdiagnozowac, bez zdjecia rtg
> Po trzecie, zioła to może stsować babcia na zaparcia.
naturalne metody sa one bardzo skuteczne w moim przypadku, ale kiedy sie
moge spokojnie wygrzac w domu , tym razem niestety musilam chodzic do pracy
i bardzo mi sie pogorszylo.
Dzieki za rady
greta

4. Data: 2000-12-23 17:10:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greta Grudzinska napisał(a):

> [...]
> moge spokojnie wygrzac w domu , tym razem niestety musilam chodzic do pracy

Postaraj się to całkowicie wyleczyć- wyeliminować a nie wygrzewać.

Kaja

5. Data: 2000-12-24 00:59:23

Od: "Greta Grudzinska" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znasz metode wyeliminowania powracajacych zapalen zatok?
greta

6. Data: 2000-12-24 01:58:02

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greta Grudzinska napisał(a):

> Czy znasz metode wyeliminowania powracajacych zapalen zatok?
> greta

Ja nie mam ale lekarz powinien to wyleczyć...Na zapalenia bierze się
chyba antybiotyki...

Kaja

7. Data: 2000-12-24 11:26:12

Od: "Greta Grudzinska" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bylam u kilku laryngologow, bralam przypisane mi antybiotyki, a mimo to
zapalenie zatok powracalo. Nie jest to wiec taka prosta sprawa. Dlatego
stwierdzilam, ze czy biore antybiotyki czy lecze sie naturalnymi metodami -
to i tak zapalenie powraca, czemu wiec faszerowac sie prochami :-)
Moze ktos z grupowiczow zna laryngologa, ktory potrafi raz na zawsze
wyleczyc zatoki? Kiedys ktos mi polecal homeopate z Lomianek k. Warszawy,
podano mi jego adres, ale go zgubilam.
greta

8. Data: 2000-12-26 21:11:33

Od: "Maciej" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Ja takze mam podobny problem z zatokami.Czy magła byś napisać jakich
inchalacji i ziół używasz gdyż mam juz dosyć tych antybiotyków i szukam
jakiegoś innego sposobu.
pozdrawiam i zyczę zdrowia Maciek
Użytkownik Greta Grudzinska <g...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:92043n$q23$...@h...uw.edu.pl...

9. Data: 2001-01-01 20:15:14

Od: "Greta Grudzinska" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam elektryczny inhalator (firmy ETA), ktory szalenie ulatwia
przeprowadzanie inhalacji (w porownaniu z miska i recznikiem). Ja robie je w
stanach zapalnych co kilka godzin po 15 minut. Uzywam do inhalacji olejku
"Olbas Oil", ktory zawiera ziola: miety, brzozy, gozdzikow, jalowca i in.
Poza tym pije ziola: ziele krwawnika, kwiat bzu czarnego, ziele skrzypu.
Staram sie nawilzac pomieszczenie, w ktorym sypiam.
Jadam duzo czosnku, cebuli i pije cytryne z miodem.
Wygrzewam sie w lozku i nie wychodze na zimno.
Wszystkie te zabiegi przynosza mi duza ulge i bardzo szybko poprawiaja stan
zdrowia.
Wlasciwie - zastosowane juz w poczatkach kataru - czesto nie dopuszczaja do
zajecia zatok.
greta

Użytkownik "Maciej" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja takze mam podobny problem z zatokami.Czy magła byś napisać jakich
> inchalacji i ziół używasz gdyż mam juz dosyć tych antybiotyków i szukam

Życzenia
Potrzebna pomoc.
Odczyn Sabine-Feldmana
Domowa eutanazja - sposobem na ograniczenie kosztow sluzby zdrowia ?
Wątroba...