"zapaszek" z ust

1. Data: 2005-07-22 13:34:24

Temat: "zapaszek" z ust
Od: "Scarpi" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

słuchajcie, co poradzić dziewczynie, której dokucza dośc nieprzyjemny zapach
z ust?
Rano wiadomo jak każdemu, ale ona twierdzi że u niej to już max, i w ciągu
dnia jest to samo.
Ząbki ma zdrowe, problemów z żołądkiem żadnych.
Co chwile widzę ją myjącą zęby, w torebce masa gum do żucia.
Dodam, że ma 20 lat.

2. Data: 2005-07-22 13:55:35

Temat: Re: "zapaszek" z ust
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.07.2005, o godzinie 15.34.24, na pl.sci.medycyna, Scarpi
napisał(a):

> [...]
> dnia jest to samo.
> Ząbki ma zdrowe, problemów z żołądkiem żadnych.
> Co chwile widzę ją myjącą zęby, w torebce masa gum do żucia.

Ale to jej się wydaje, że ma nieprzyjemny zapach, czy rzeczywiście tak
jest?

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2005-07-22 14:30:14

Od: "Scarpi" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to jej się wydaje, że ma nieprzyjemny zapach, czy rzeczywiście tak
> jest?
> Pozdrawiam,
> *Habeck*

Rzeczywiście, często z nią rozmawiam bo razem pracujemy, i jakos tak
niefajnie się z nią rozmawia.
Wiem, że ona zdaje sobie z tego sprawę i że jest jej przykro.

4. Data: 2005-07-22 15:23:05

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarpi napisał(a):

> Rzeczywiście, często z nią rozmawiam bo razem pracujemy, i jakos tak
> niefajnie się z nią rozmawia.
> Wiem, że ona zdaje sobie z tego sprawę i że jest jej przykro.

do stomatologa (a konkretnie periodontologa - wykluczyc sprawy zapalne
przyzebia - zalegajacy kamien nazebny (niekoniecznie widoczny,
poddziaslowy) - moze tez zerknąć na zęby - popsute - śmierdzą :)
apropos czestego mycia zebow - jest takie stare ludowe przyslowie - nie
wystarczy sie myc, trzeba jeszcze zmieniac wode - moze technika nie
taka? są tabletki wybarwiajace plytke nazebna, warto przy ich pomocy
skorygowac technike mycia (firma Buttler ma takie tabletki o ile sie nie
myle).

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

5. Data: 2005-07-22 19:56:11

Od: "Hannibal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scarpi" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> Rzeczywiście, często z nią rozmawiam bo razem pracujemy, i jakos tak
> niefajnie się z nią rozmawia.
> Wiem, że ona zdaje sobie z tego sprawę i że jest jej przykro.

Nalot z języka też warto wyszorować, moja matka stosowała na to kiedyś
wyciąg z pietruszki to jest w kapsułkach po 10 szt.

6. Data: 2005-07-22 23:23:05

Temat: Re:
Od: "Krzysiek " <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarpi <f...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> dnia jest to samo.
> Ząbki ma zdrowe, problemów z żołądkiem żadnych.
> Co chwile widzę ją myjącą zęby, w torebce masa gum do żucia.

tego typu dolegliwosci w w 90% przypadków spowodowane są infekcją migdałków.
same migdałki przy tym często nie dają o sobie znać bólem czy opuchlizną.
niech twoja koleżanka uda się do DOBREGO laryngologa. najlepszym wyjściem jest
wycięcie migdałków. ja tez kiedyś przez to przechodziłem i wiem jak to jest
kiedy człowiek oddechem potrafi zabić komara w locie...
pozdrawiam.

7. Data: 2005-07-24 09:02:50

Od: "Marek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez kiedyś przez to przechodziłem i wiem jak to jest
> kiedy człowiek oddechem potrafi zabić komara w locie...

Dobre:P a ja polecam dokladne mycie zebow takze od strony jezyka, szorowanie
jezyka jak najglebiej sie da, stosowanie nici dentystycznej i ssanie cynku
organicznego:) pozdro

8. Data: 2005-07-29 12:46:08

Temat: Re: Re:
Od: "gogo" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
szorowanie
> jezyka jak najglebiej sie da, stosowanie nici dentystycznej i ssanie cynku

Zapalenie migdałków to bardzo częsta przyczyna nieprzyjemnego zapachu. Pora
na wizytę u laryngologa.

Pytanie o Doxycline
regenracja organizmu
Wezly chlonne pod pacha