zapiekanka

1. Data: 2004-05-10 19:34:54

Temat: zapiekanka
Od: "Kasia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpowiedźcie mi proszę przepis na zapiekanke z kiełbasa

1. Data: 2004-05-10 19:57:10

Temat: Re: zapiekanka
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7om1i$tfe$1@opal.futuro.pl, Kasia wrote:
> Podpowiedźcie mi proszę przepis na zapiekanke z kiełbasa
Oj dżdżu.

1. Data: 2004-05-10 20:34:37

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu się robi np. tak:
bierzemy:
kilka ziemniaków, ugotowanych w mundurkach i obranych
ze dwa, trzy jajka ugotowane na twardo
kiełbasę - ile kto woli, pokroić w plastry
szczypiorek, posiekany
pieczarki
smietankę może być mała
1 jajko surowe.
ser żółty
sól, pieprz
Poddusić kiełbaskę, cebulkę i pieczarki na patelni, tak trochę, dla nabrania
smaku.
I teraz kroisz pyry na plastry i układasz część na posmarowanym tłuszczem
zaroodpornym naczyniu, następnie warstwa pieczarek z cebulką i kiełbaską i
posypac szczypiorkiem, doprawić.
znowu warstewka pyrów i warstwa z patelni. Kończymy warstwa ziemniaków.
Następnie polewamy to śmietanką zmieszaną z jajkiem surowym i posypujemy
tartym żółtym serem.
Zapiekac aż ser się zrumieni.
Smacznego

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

1. Data: 2004-05-10 20:35:24

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon wrote:

> Oj dżdżu.

Tak z ciekawości: skąd wiesz?

tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-05-14 17:11:36

Od: "JaK" <j...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znowu warstewka pyrów i warstwa z patelni. Kończymy warstwa ziemniaków.
> Następnie polewamy to śmietanką zmieszaną z jajkiem surowym i posypujemy

A co z tymi trzema jajkami ugotowanymi na twardo?
pozdrawiam
JaK

Parapetowe
Oferta pracy dla pasjonata kuchni :)