Re: zapiekanka ziemniaczana prosba o przepis

1. Data: 2005-11-24 13:53:34

Temat: Re: zapiekanka ziemniaczana prosba o przepis
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Czyli roesti?

podobne. Roesti jest starte na grubej tarce, a powyższe na cienkie
plasterki i poukładane na patelni jak dachówka.

Waldek

2. Data: 2005-11-24 18:11:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Nov 2005 09:38:33 -0800, "czeremcha" <c...@t...pl>
wrote:

>Waldemar Krzok napisa?(a):

>I jak zwykle - jeszcze: a podsma?one puree - papa.

A gasiory gdzie?? :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2005-11-25 15:23:31

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Poleciały!

poleciały do ciepłych krajów i czekają na wiosnę, by powrócić ;-)

Waldek

4. Data: 2005-11-25 15:25:19

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

> poleciały do ciepłych krajów i czekają na wiosnę, by powrócić ;-)

Tutaj zostały tylko kaczki?
--
pa, BBjk, co zamiast zająć się tym, co trzeba, skacze po grupach :/

5. Data: 2005-11-25 15:51:15

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

> Tutaj zostały tylko kaczki?

tak, i to dziennikarskie

Waldek

6. Data: 2005-11-25 16:03:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 16:51:15 +0100, Waldemar Krzok
<w...@c...de> wrote:

>tak, i to dziennikarskie
>
>Waldek

I chyba do odstrzalu - no! ustawiac sie!

pierz
K.T. - starannie opakowana

mierzenie szklanką
Rożno?