zapinanie pasów w samochodzie

101. Data: 2006-11-09 18:38:50

Temat: Re: zapinanie pasów w samochodzie
Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:eivs4i$hlr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ale ja na spotkanie jechałam. Wiesz, że kusi mnie, żeby zaprosić do domu
> jakieś biedne dziecko i wykąpać, ubrać, nakarmić-

Ale nic nie stoi na przeszkodzie. Możesz się ubiegać o status rodziny
zastepczej.

> ale o pedofilach za głośno i mogłyby być z tego same kłopoty.

Nie sądzę.

> Dorosłych w domu trochę się boję.

Ja tak samo się boję w domu jak i w aucie.

> ?

> Czego?

Tego słowa nie znam więc nie rozumiem zdania. Przetłumacz.

Sylwia

102. Data: 2006-11-09 18:40:43

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie lepiej, ale ja go nie mam.

Nie mój wóz, nie będzie mnie wiózł.

Sylwia

103. Data: 2006-11-09 18:41:17

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> np. czy chcesz na mnie zapolować ?

Hmm czasem zdumiewa mnie Twój tok rozumowania.

Sylwia

104. Data: 2006-11-09 18:42:39

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> Hmm czasem zdumiewa mnie Twój tok rozumowania.

znaczy się...jednak?
Teli.

105. Data: 2006-11-09 18:52:49

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"boroczek" to taka niedorajda

Teli.

106. Data: 2006-11-09 18:53:23

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ci pomordowani taksówkarze, chłopy jak dęby, to musieli chyba nago w
> takim razie jedzić. Naprawdę nie zdajesz sobie sprawy z zagrożenia, czy
> udajesz, byle zaistnieć?

udaję, żeby zaistnieć :)
Teli.

107. Data: 2006-11-09 19:42:51

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "boroczek" to taka niedorajda

Ja tam bym się bała nawet obcego niedorajdy za moimi plecami

Sylwia

108. Data: 2006-11-09 20:34:43

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja tam bym się bała nawet obcego niedorajdy za moimi plecami

to Ty strachliwa jesteś :)
Teli.

109. Data: 2006-11-09 20:41:55

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

110. Data: 2006-11-09 23:44:11

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Nov 2006 13:52:52 +0100, Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

> W naszych autach drzwi sie blokuja kilka sekund po uruchomieniu silnika.
> Zatrzymanie silnika wylacza blokade.
> I problem z glowy.

Czy to znaczy że w razie wypadku jeśli nie zgaśnie silnik, trzeba ciąć
samochód, żeby Was wyjąć?

Pozdrawiam,
Borek
--