zapinanie pasów w samochodzie

111. Data: 2006-11-09 23:44:58

Temat: Re: zapinanie pasów w samochodzie
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Nov 2006 13:20:05 +0100, Szpilka <s...@S...pl>
wrote:

> Czy Ty w ogóle patrzyłaś przez przednią szybę podczas jazdy?

A po co, przecież pisała, że padał taki śnieg że nic nie było widać :)

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

112. Data: 2006-11-10 06:43:58

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> to Ty strachliwa jesteś :)

Ostrożna

Sylwia

113. Data: 2006-11-10 18:54:43

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message

> Czy to znaczy że w razie wypadku jeśli nie zgaśnie silnik, trzeba ciąć
> samochód, żeby Was wyjąć?

Jak nie zgasnie, to mozna zaczekac, az sie paliwo skonczy ;-P
W jakiej sytuacji ma niezgasnac i trzeba by wcinac? Bo mozna zawsze maske
otworzyc i zgasic, np. zdejmujac kleme...

--
Axel

114. Data: 2006-11-10 18:59:06

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message
> Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
> To jest okropne. U mojego męża tak jest, jak zapali silnik i czeka na
> mnie w środku to nie mogę wejść. Trzeba odblokować,

A to jakis problem jest????

> albo wyłączyć
> silnik. No i też nie mogę wyjść kiedy chce.

Alez mozna - wystarczy odblokowac drzwi, co jest bardzo proste.

Głupi wymysł- podobnie jak
> piszczące sygnał, że nie zapięte pasy.

Zawsze dla kogos, kto nie potrafi czegos obslugiwac, jest to glupie.
Ja za to wiem, ze nikt mi nie wsiadzie do auta, nikt mi nie wyciagnie nic z
bagaznika i dziecko przez przypadek nie otworzy drzwi.

--
Axel

115. Data: 2006-11-10 19:07:19

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel wrote:

> Jak nie zgasnie, to mozna zaczekac, az sie paliwo skonczy ;-P
> W jakiej sytuacji ma niezgasnac i trzeba by wcinac? Bo mozna zawsze maske
> otworzyc i zgasic, np. zdejmujac kleme...

a strazacy o tym wiedza?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

116. Data: 2006-11-10 19:35:11

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ej2hu2$j46$1@inews.gazeta.pl>
Axel <a...@p...nospam,com> pisze:

> [...]

> W jakiej sytuacji ma niezgasnac i trzeba by wcinac? Bo mozna zawsze
> maske otworzyc i zgasic, np. zdejmujac kleme...

Swoją drogą raczej trudno, by w razie jakiegoś wypadku nie zgasł silnik.
Chyba nikt w trakcie zderzenia nie wrzuca biegu na jałowy, a tylko wtedy
istnieje możliwość, że silnik nadal będzie pracował.

--
Nixe

117. Data: 2006-11-10 19:37:57

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ej2i68$k7d$1@inews.gazeta.pl>
Axel <a...@p...nospam,com> pisze:

> Alez mozna - wystarczy odblokowac drzwi, co jest bardzo proste.

Nie trzeba nawet odblokowywać, tylko po prostu ... otworzyć ;-)
W każdym razie w wielu samochodach tak jest. Drzwi po zapaleniu silnika
(bądź ruszeniu) blokują się automatycznie, z zewnątrz nikt nie wejdzie, ale
od środka otwierają się bez problemu.
Tym samym mąż Teli widząc, że ta zbliża się do samochodu może po prostu
otworzyć swoje drzwi od środka odblokowując tym samym cały centralny zamek.

--
Nixe

118. Data: 2006-11-10 19:38:40

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:4554CDE6.F6C75A09@wilno.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> a strazacy o tym wiedza?

Jeśli wiedzą to zwykli użytkownicy samochodów, to ufam, że wiedzą też
ludzie, którzy zajmują się tym zawodowo :)

--
Nixe

119. Data: 2006-11-10 19:45:20

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:4554D701.28BD4C@wilno.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> ciekawi co zrobi czlowiek, ktory nie moze udzielic pomocy bo nie wie,
> ze trzeba kleme

Wybija szybę i otwiera drzwi od środka.
Jeśli drzwi nie da się otworzyć, bo są zbyt pogięte, to tak czy owak musi
czekać na fachową pomoc.

--
Nixe

120. Data: 2006-11-10 19:46:09

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Jeśli wiedzą to zwykli użytkownicy samochodów, to ufam, że wiedzą też
> ludzie, którzy zajmują się tym zawodowo :)

to bylo takie pytanie pro forma, oni raczej pruja, mnie bardziej ciekawi

Koszt utrzymania 10 i 17-latka
na co zgodzil sie rzad (link)
Odnośnie krzaczków [OT]
Będą mundurki w szkołach