zapinanie pasów w samochodzie

141. Data: 2006-11-11 18:59:28

Temat: Re: zapinanie pasów w samochodzie
Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message news:4554D701.28BD4C@wilno.pl...
> to bylo takie pytanie pro forma, oni raczej pruja, mnie bardziej ciekawi
> co zrobi czlowiek, ktory nie moze udzielic pomocy bo nie wie, ze trzeba
> kleme

Przepraszam, ale w razie wypadku pierwsza rzecza, jaka nalezy zrobic, to
wylaczyc silnik uszkodzonego pojazdu i najlepiej dodatkowo odlaczyc
akumulator. Moze warto przynajmniej jakas ulotke przeczytac, jezeli takie
rzeczy nie sa oczywiste?

--
Axel (BTW ratownik drogowy)

142. Data: 2006-11-11 19:02:32

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message

> Zdjecie klemy nic nie da, silnik bedzie chodzil dalej :)

Tylko w starym dieslu z mechaniczna pompa wtryskowa - ja mam oba auta
benzynowe ;-P. Zreszta i tak dywagacje sa czysto teoretyczne, bo w praktyce
albo silnik zgasnie, albo kierujacy wylaczy sam silnik.

--
Axel

143. Data: 2006-11-11 19:06:07

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Vax" <t...@w...la> wrote in message
> Użytkownik "Axel":
> No to otwieramy ta maske.
> W tym celu _otwieramy_ drzwi kierowcy

No, nie nie - spokojnie mozna otworzyc (w wiekszosci aut) maske bez
otwierania drzwi samochodu.

> Zanim zaczniemy beznadziejna dyskusje o tym, ze maska moze sie sama
> otworzyc w chwili wypadku, albo, ze mozemy ja otworzyc silowo
> (ale drzwi nie mozemy), zanim zdamy sobie sprawe, ze zdjecie klemy
> i tak nic nie da, zastanowmy sie, jaki przedziwny musialby to byc wypadek,

> Nie no, po prostu sytuacja wrecz nagminna...

Wlasnie dlatego ironizowalem z tym paliwem...

--
Axel

144. Data: 2006-11-11 19:11:26

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie nagminna. Warto by się było przyjrzeć statystykom. Co nie
> zmienia faktu, że moim zdaniem łatwiej paść ofiarą jazdy z kompletem
> zamkniętych drzwi niż ofiarą kogoś kto wskoczy mi do samochodu.
> Stłuczek i wypadków jest jednak znacznie więcej.

Po pierwsze - przy stluczce gasisz silnik i wysiadasz.
Po drugie - przy wypadku musi byc jeszcze nieprawdopodobny zbieg
okolicznosci, ze od srodka nikt nie jest w stanie odblokowac drzwi, a z
zewnatrz nikt nie jest w stanie dostac sie do rannych, i to wszystko
_z_powodu_zamka_. Tak mysle, ze tak 1 wypadek na 1000 to moze sie zdarzyc.
Za to proba kradziezy na skrzyzowaniu jest zdecydowanie bardziej
prawdopodobna..

--
Axel

145. Data: 2006-11-11 21:43:06

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel" <a...@p...nospam,com> napisał w wiadomości
> "Księżniczka Telimena" <c...@W...wp.pl> wrote in message

> Przy normalnie dzialajacym centralnym zamku odblokowanie drzwi kierowcy
> odblokowuje wszystkie drzwi. Tak samo z zablokowaniem.

tak jest.
Teli.

146. Data: 2006-11-11 21:44:52

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno mniej uciazliwe, niz blokowanie samemu.

na pewno nie. Kiedy blokuję sama to wtedy kiedy chcę, a kiedy samo się
blokuje bez udziału mojej woli to po prostu wkurza.

147. Data: 2006-11-11 21:46:46

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel" <a...@p...nospam,com> napisał w wiadomości

> Sadzac po historii z bezdomnym...

możesz rozwinąć myśl?

> Taaa - nie blokujac? ROTFL

blokująć gdy mam chęć.
Do ROTFL nie wiele Ci trzeba...
Teli.

148. Data: 2006-11-11 21:48:04

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wylaczyc silnik uszkodzonego pojazdu i najlepiej dodatkowo odlaczyc
> akumulator. Moze warto przynajmniej jakas ulotke przeczytac, jezeli takie

Tyś cheba z kunia spadł
To jest dopiero ROTFL.
Teli.

149. Data: 2006-11-11 21:49:14

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko w starym dieslu z mechaniczna pompa wtryskowa - ja mam oba auta
> benzynowe ;-P. Zreszta i tak dywagacje sa czysto teoretyczne, bo w
> praktyce albo silnik zgasnie, albo kierujacy wylaczy sam silnik.

np zaraz po tym jak zmartwychwstanie.
:)
Teli.

150. Data: 2006-11-11 21:50:56

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vax" <t...@w...la> napisał w wiadomości

> Jesli to taki powazny problem, to zacznijcie lobbing,
> aby odpalenie poduszki powietrznej obligatoryjnie otwieralo
> zamki (i na wszelki wypadek okna).

no i żeby puszczało na spawie.
:)
Teli.