zapinanie pasów w samochodzie

151. Data: 2006-11-11 22:47:19

Temat: Re: zapinanie pasów w samochodzie
Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena" <c...@W...wp.pl> wrote in message
news:ej5gd2$mmh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> możesz rozwinąć myśl?

Jakbys potrafila nacisniecie guzika zastosowac, to by Ci nikt nie wsiadl...

--
Axel

152. Data: 2006-11-11 22:50:08

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

> Tyś cheba z kunia spadł
> To jest dopiero ROTFL.

Ten komentarz po prostu jest zalosny. Obys nigdy nie trafila na druga taka
_uswiadomiana_, jak bedziesz miala wypadek... zwlaszcza, jak _sama_
zablokujesz drzwi "kiedy chcesz", bo wtedy to sie same nie odblokuja.
EOT

--
Axel

153. Data: 2006-11-11 22:52:59

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

> np zaraz po tym jak zmartwychwstanie.

Widzialas w ogole kiedys wypadek? Jak uderzenie bedzie takie, ze kierowca
nie bedzie w stanie otworzyc drzwi, to na 99% silnik przestanie dzialac.

--
Axel

154. Data: 2006-11-12 01:04:54

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Nov 2006 20:02:32 +0100, Axel <"<alexb"@polbox.nospam> wrote:

> Tylko w starym dieslu z mechaniczna pompa wtryskowa - ja mam oba auta
> benzynowe ;-P. Zreszta i tak dywagacje sa czysto teoretyczne, bo w
> praktyce albo silnik zgasnie, albo kierujacy wylaczy sam silnik.

Niby dlaczego benzyniak ma zgasnąć? Prtzecież jest na benzynę, nie na
prąd. Póki silnik chodzi, działa i alternator, dając prąd na wszystkie
systemy samochodu - i to powinno wystarczyć do działania. Akumulator jest
potrzebny wyłącznie do rozruchu. Chyba, że nowsze samochody automatycznie
odmawiają działania w przypadku braku akumulatora, ale to jest raczej
symptom Windowsów (program/samochód mądrzejszy od użytkownika) niż
techniczna konieczność.

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

155. Data: 2006-11-12 06:54:33

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel wrote:

> [...]
> wylaczyc silnik uszkodzonego pojazdu i najlepiej dodatkowo odlaczyc
> akumulator. Moze warto przynajmniej jakas ulotke przeczytac, jezeli takie

przeciez nie mozna sie dostac do wnetrza samochodu :) a maska raczej tez
jest ze srodka otwierania, moze maly kursik otwierania maski i
odnajdywania bezpiecznika od zaplonu :))))

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

156. Data: 2006-11-12 06:59:39

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel wrote:

> Widzialas w ogole kiedys wypadek? Jak uderzenie bedzie takie, ze kierowca
> nie bedzie w stanie otworzyc drzwi, to na 99% silnik przestanie dzialac.

ja widzialem kluczyki, ktory wypadaja z kolumny w czasie jazdy i silnik
nie przestal dzialac, mam widac szczescie trafic na ten jeden procent

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

157. Data: 2006-11-12 07:03:51

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel wrote:

> No, nie nie - spokojnie mozna otworzyc (w wiekszosci aut) maske bez
> otwierania drzwi samochodu.

jak tez ukrasc kazdy samochod, ale ja to musze miec pecha, bo z
samochodow, ktore widzialem otwarcie maski bez wlamu czy kombinacji jest
mozliwe ino od srodka

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

158. Data: 2006-11-12 08:35:24

Od: "Axel" <a...@p...nospam,com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> tak jest.

To przeczytaj, co napisalas wyzej.

--
Axel

159. Data: 2006-11-12 10:40:52

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axel" <a...@p...nospam,com> napisał w wiadomości
> "Księżniczka Telimena" <c...@W...wp.pl> wrote in message

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> To przeczytaj, co napisalas wyzej.

nie wiem o co Ci chodzi, ale dla jasności- otwieranie i odblokowywanie to co
innego.
Teli.

160. Data: 2006-11-12 10:42:07

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbys potrafila nacisniecie guzika zastosowac, to by Ci nikt nie
> wsiadl...

jakbym go zauważyła to bym zablokowała. Możesz czytać cały wątek zanim wdasz
się w dyskusję? mam wrażenie, że nie do końca jestes w temacie.
Teli.

Koszt utrzymania 10 i 17-latka
na co zgodzil sie rzad (link)
Odnośnie krzaczków [OT]