zapinanie pasów w samochodzie

181. Data: 2006-11-13 12:34:31

Temat: Re: zapinanie pasów w samochodzie
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:ej9jph$adf$1@news.onet.pl...
> "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał

> Człowiek z zewnątrz wybija szybę, odblokowuje drzwi (czytaj: podnosi do
> góry
> ten "cycek" przy oknie albo otwiera klamkę, co w wielu modelach powoduje
> automatyczne odblokowanie) i otwiera drzwi.

I ten dzyndzelek obok okna kierowcy blokuje / odblokowywuje WSZYSTKIE drzwi?

DJD

182. Data: 2006-11-13 12:40:30

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I ten dzyndzelek obok okna kierowcy blokuje / odblokowywuje WSZYSTKIE
drzwi?

Jeśli w samochodzie jest zamek centralny (a musi być, skoro wszystkie drzwi
blokują się automatycznie po uruchomieniu silnika), to tak - odblokowanie
drzwi obok kierowcy powoduje, że odblokowują się wszystkie pozostałe.

N.

183. Data: 2006-11-14 09:23:18

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I ten dzyndzelek obok okna kierowcy blokuje / odblokowywuje WSZYSTKIE
> drzwi?

ani w moim aucie, ani w aucie męża nie ma tego - jak to nazywasz-
"dzyndzelka" przy oknie. U mnie znajduje się pod radioodtwarzaczem, a u męża
w klamce wewnętrznej.
Teli.

184. Data: 2006-11-14 10:05:42

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ejc247$26o$1@nemesis.news.tpi.pl>
Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> pisze:

> ani w moim aucie, ani w aucie męża nie ma tego - jak to nazywasz-
> "dzyndzelka" przy oknie. U mnie znajduje się pod radioodtwarzaczem, a
> u męża w klamce wewnętrznej.

I pociągnięcie klamki nie powoduje odblokowania wszystkich drzwi w
samochodzie?
Co to za marka i model, bo aż mi się wierzyć nie chce, że ktoś tak bardzo
skomplikował mechanizm blokady zamka centralnego.

--
Nixe

185. Data: 2006-11-14 10:43:33

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...] Co to za marka i model, bo aż mi się wierzyć nie chce, że ktoś
> tak bardzo skomplikował mechanizm blokady zamka centralnego.

Daleko nie szukawszy - wczoraj jechałam Renault Kangoo, w którym zarówno
klamka, jak i dzyndzel w drzwiach kierowcy otwierają wyłącznie drzwi
kierowcy. Drzwi pasażera z przodu i z tyłu można sobie otworzyć
indywidualnie, łapą, od środka. Pilot ma przycisk do otwierania bagażnika i
drugi przycisk do otwierania drzwi kierowcy. Szczęśliwie między przednimi
siedzeniami znajduje się guzik, przy użyciu którego można jednym
prestidigitatorskim ruchem otworzyć wszystko. Jak widać, KTOŚ się postarał
:)

Pozdrawiam
H. (widziałam też co najmniej jeden egzemplarz, w którym przycisk z pilota
otwiera obadwa drzwi przednie i bodaj bagażnik :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

186. Data: 2006-11-14 11:41:53

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Jak widać, KTOŚ się postarał
> :)

a tam postaral, schrzanil sliczna teorie bezproblemowego otwierania
samochodu :)
--
stopka

187. Data: 2006-11-14 11:55:01

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:ejc6li$qq9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> klamka, jak i dzyndzel w drzwiach kierowcy otwierają wyłącznie drzwi
> kierowcy. Drzwi pasażera z przodu i z tyłu można sobie otworzyć

Czyli wracając do początku mojego zainteresowania tym tematem - ten samochód
jest mało bezpieczny dla dzieciaka z tyłu - bo możę sobie SAM drzwi
otworzyć. Czyli lepsze od Kangoo sa dwudrzwiowe.

DJD

188. Data: 2006-11-14 11:56:01

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <c...@W...wp.pl> napisał w
> [...]
>>
> ani w moim aucie, ani w aucie męża nie ma tego - jak to nazywasz-
> "dzyndzelka" przy oknie. U mnie znajduje się pod radioodtwarzaczem, a u

O, to jest dopiero fajnie dla ratownika... Po wybiciu szyby szykać i
szukać... a może to ten dzyndzelek pod radiem? Nie, chyba nie, to pewnie coś
od głosników...

DJD

189. Data: 2006-11-14 12:39:00

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...]ten samochód jest mało bezpieczny dla dzieciaka z tyłu
> - bo możę sobie SAM drzwi otworzyć. [...]

A nie, on _oprócz_ tych wszystkich atrakcji ma jeszcze blokadę
przeciwdzieciową. Z tym, że w służbowym zazwyczaj jest wyłączona ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

190. Data: 2006-11-14 13:21:00

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ejcde2$oqm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> A nie, on _oprócz_ tych wszystkich atrakcji ma jeszcze blokadę
> przeciwdzieciową. Z tym, że w służbowym zazwyczaj jest wyłączona ;)

To już nie samochód dla mnie... sam się w tym pogubię. No, ale to zony
(przyszłej) problem...

DJD

Koszt utrzymania 10 i 17-latka
na co zgodzil sie rzad (link)