zapinanie pasów w samochodzie

61. Data: 2006-11-09 12:01:06

Temat: Re: zapinanie pasów w samochodzie
Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:eiv49f$pde$1@news.onet.pl...
> X-No-Archive:yes
> Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał
>
> Nixe:
> tyłu?

> I co to Ci daje, jeśli drzwi już są otwarte?
> Bo jakoś nie wierzę w refleks pozwalający Ci na blokadę drzwi na ułamek
> przed złapaniem klamki. Zwłaszcza gdy - jak sama piszesz - śledzisz pilnie
> mapę i nie wiesz, co się wokół dzieje.

kątem oka widzę, że ktoś się zbliża i wtedy jest szansa, że zablokuję, albo
rzucę się na fotel z boku, żeby nie wsiadł:) Cokolwiek, po prostu szanse są
większe, że zauważę i zareaguję.

> A jaka to różnica w kontekście tego, że obcy chłop wlazł Ci do samochodu i
> nie chciał wyjść?

może jest mniej agresywny, nie zwymiotuje, nie obsika auta, nie zaśnie na
amen itd...

wożenia dzieci - są
> dość

> No niestety Teli - o takich rzeczach się nie zapomina i sprawdza rutynowo
> przy zapinaniu dzieciakom pasów. Naprawdę nie rozumiem gdzie widzisz
> problem.

Teraz to my nie o zapinaniu pasów, tylko o obcym chopie na tylnym siedzeniu.
Teli.

62. Data: 2006-11-09 12:01:55

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> A co? wali tą ceglą na oślep? Chyba robi pierw jakieś rozeznanie czy tam
> cokolwiek na siedzeniu leży.

To wszystko trwa sekundy. Nie sądzę, żeby za bardzo się przyglądał, CO tam
leży. Ważne, że leży i da się wyjąć. Więc po prostu lepiej, żeby NIE leżało.
Anka

63. Data: 2006-11-09 12:03:05

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości

> I zawsze każdy idzie do drzwi prosto tak by go było widać?
> Woesz można podejść od tyłu auta i pociągnąć za klamkę.
> Nie zauważysz.

jasne, że tak, ale ja tylko mówię, że większe jest prawdopodobieństwo
zareagowania z przodu niż z tyłu.

> A bezdomny nie może się oakzać zboczeńcem/mordercą?
> Jak można tak ryzykowac?

może, ale nic mi nie jest, a on nie był (przynajmniej tamtej zimy) 88.
:-)
Teli.

64. Data: 2006-11-09 12:04:47

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdążyłabyś zablokowac zamek, zanim ktoś pociągnąłby za klamkę? Wątpię.

nie wiem, może tak.

> To ja bym powiedziała, że zadzwonię po odpowiednie służmy miejskie
> i niech zawożą pana gdzie pan chce.

a ja miałam za niedługi czas kolejne spotkanie i nie miałam czasu na
czekanie, aż przyjedzie policja.

> A ja zdrowy rozsądek.

inaczej: zaufanie do ludzi.
Teli.

65. Data: 2006-11-09 12:05:15

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> X-No-Archive:yes
> "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał

> Ten przyrząd nazywa się dźwignią zmiany biegów.

o widzisz. O to mi chodziło :)

Teli.

66. Data: 2006-11-09 12:05:29

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał

> kątem oka widzę, że ktoś się zbliża i wtedy jest szansa, że zablokuję

To dlaczego nie blokujesz a priori gdy musisz się gdzieś zatrzymać i uwagę
masz zajętą np. sprawdzaniem mapy czy rozmową przez komórkę czy czymkolwiek
innym?

> może jest mniej agresywny, nie zwymiotuje, nie obsika auta, nie zaśnie na
> amen itd...

Taaa ... _może_

> Teraz to my nie o zapinaniu pasów, tylko o obcym chopie na tylnym
siedzeniu.

O ile dobrze pamiętam to i o jednym i o drugim.

N.

67. Data: 2006-11-09 12:08:38

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> X-No-Archive:yes
> Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał

> [...]
>
> Ty jednak jesteś świrnięta.

mówiłam, że mało kto to rozumie?

> Jeszcze wczoraj pisałaś coś ZUPEŁNIE innego:
>
> "wiesz czemu kupiłam 2 drzwiowy?, bo pewnej zimy jeżdziłam 4 drzwiowym
> autem
> i wsiadł mi do auta bezdomny facet, który powiedział, że nie wysiądzie, bo
> nie chce być 88 (87 osób tamtej zimy zamarzło). Sprawdzałam coś na mapie
> na
> okropnym zadupiu i ten się władował. Wyobraź sobie jak się fajnie jedzie
> patrząc cały czas w lusterko wsteczne. Wysiadł dopiero po 30 minutach..."

To nie jest nic innego, bo ja zdaję sobie sprawę z zagrożenia tylko, że
akurat ten człowiek, który wsiadł wzbudził moją litość i po prostu mu
pomogłam, ale wiem, że mógł wsiąść ktoś inny i dlatego wolę unikać takich
sytuacji.
Teli

68. Data: 2006-11-09 12:14:28

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> może jest mniej agresywny, nie zwymiotuje, nie obsika auta, nie zaśnie na
> amen itd...

Tamten Ci zasnął. Jaką miałaś pewność że nie na amen?

Sylwia

69. Data: 2006-11-09 12:15:05

Od: Księżniczka Telimena <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To dlaczego nie blokujesz a priori gdy musisz się gdzieś zatrzymać i uwagę
> masz zajętą np. sprawdzaniem mapy czy rozmową przez komórkę czy

mea culpa.
Już się nie powtórzy.

> Taaa ... _może_

ja cały czas o prawdopodobieństwie :)

> siedzeniu.
>
> O ile dobrze pamiętam to i o jednym i o drugim.

ale tutaj akurat o drugim.
Teli.

70. Data: 2006-11-09 12:16:25

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może, ale nic mi nie jest,

Wtedy nic się nie stało ale z takim podejściem aż się prosisz by na Ciebie
trafiło.

Sylwia

Koszt utrzymania 10 i 17-latka
na co zgodzil sie rzad (link)