zapłodnienie na początku owulacji

1. Data: 2004-10-05 06:56:44

Temat: zapłodnienie na początku owulacji
Od: "Gadiemus" <g...@d...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę

Mam takie małe dręczące pytanie: czy jeśli doszło do zapłodnienia na
początku owulacji to czy dalej ona jest widoczna w postaci zagęszczonej
wydzieliny?

Gadiemus

2. Data: 2004-10-05 07:50:13

Temat: Re: zapłodnienie na początku owulacji
Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gadiemus" <g...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupę
> Mam takie małe dręczące pytanie: czy jeśli doszło do zapłodnienia na
> początku owulacji to czy dalej ona jest widoczna w postaci zagęszczonej
> wydzieliny?

Po zaplodnieniu nie ma juz wydzieliny. Tylko nie pamietam juz czy od
poczatku, czy dopiero po kilku dniach, jak zarodek sie zagniezdzi..
No i temperatura sie podnosi.

Pozdrawiam
Ann

3. Data: 2004-10-05 14:59:42

Od: "Gosik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam takie małe dręczące pytanie: czy jeśli doszło do zapłodnienia na
> początku owulacji to czy dalej ona jest widoczna w postaci zagęszczonej

U mnie była widoczna. Na początku możliwe jest również delikatne plamienie,
dopóki zarodek się nie zagnieździ na dobre.

pozdrawiam
Gosik i Ktosik (~06.02.2005)

4. Data: 2004-10-05 17:43:31

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Po zaplodnieniu nie ma juz wydzieliny. Tylko nie pamietam juz czy od
> poczatku, czy dopiero po kilku dniach, jak zarodek sie zagniezdzi..

ty chyba piszesz o slizie plodnym. a przeciez w ciazy pojawia sie taka
bialawa wydzielina, nie umiem jej profesjonalnie nazwa.

> No i temperatura sie podnosi.

tu tez nie do konca jest tak.
temperatura podosi sie zawsze po owulacji. jesli nie zaszlo sie w ciaze, to
tuz przez okresem spada, a jesli jest ciaza, to pozostaje podwyzszona.

5. Data: 2004-10-06 05:55:34

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cjumlk$164c$1@mamut1.aster.pl...
> Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> ty chyba piszesz o slizie plodnym.

No tak, przeciez pytanie bylo co dzieje sie ze sluzem po zaplodnieniu na
poczatku owulacji jak dojdzie do zaplodnienia.

> a przeciez w ciazy pojawia sie taka
> bialawa wydzielina, nie umiem jej profesjonalnie nazwa.

Tak, ale raczej nie taka jak zwykle, tylko bardziej skapa. On pytal o
zaplodnieniu na poczatku owulacji. Jesli dojdzie do niego zalozmy w drugim
dniu wydzieliny przejrzystej, to kolejne dni juz jej nie beda mialy.
Bedzie albo uczucie suchosci, albo wydzielina wygladajaca na nieplodna.
No przynajmniej tak u mnie bylo.

> tu tez nie do konca jest tak.
> temperatura podosi sie zawsze po owulacji. jesli nie zaszlo sie w ciaze,
> tuz przez okresem spada, a jesli jest ciaza, to pozostaje podwyzszona.

No wlasnie o tym mowie. Caly czas powtarzam, ze chodzi mi o poczatek
owulacji. Sluz plodny jest przez kilka dni. Jesli nagle zaniknie i
podwyzszy sie temp., w czasie kiedy nie powinno sie to zdarzyc to jest to
jakis sygnal.. Zakladam, ze kobieta zna swoje reakcje i objawy na
podstawie dluzszych obserwacji.

Pozdrawiam
Ann

Naderwanie ścięgna/mięśnia jak leczyć?