zaraz klęknę i poczołgam sie do Częstochowy :-)

1. Data: 2004-03-17 11:34:12

Temat: zaraz klęknę i poczołgam sie do Częstochowy :-)
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to w intencji dziękczynnej.
Weszłam na Wizaż i całkiem przypadkiem,. bo wcale nie tego szukałam,
znalazłam recenzje kremu(?) z serii Pharmaceris.
Tego zielonego na łuszczenie się skóry, zaczerwienienie itd..:
http://glinki.com/?l=KkEH
Kupiłam na próbę bo w sumie niedrogi, używam od 2 dni i jestem w ekstazie.
Rany - nic mi się w końcu nie łuszczy w koło nosa, po przesuszonej skórze
nie ma śladu, i nic mi się nie przetłuszcza jak po większości kremów
nawilżających, jakimi próbowałam się ratować. I chyba faktycznie ogranicza
on i reguluje wytwarzanie sebum i zapychanie się porów - bo jakoś
podejrzanie dobrze mi skóra wygląda.
Dzięki wielkie tym, co swoimi recenzjami mnie skusili.
Dla mnie to strzał w dziesiątkę.

Acha - ja go kładę na twarz, czekam aż wsiąknie i kładę inny (poważniejszy)
krem na to. :-)

Sowa

Za to wielkie NIE dla Garnier za serię "czysta skóra" - po tygodniu
stosowania doznałam powtórki z rozrywki, czyli przeróżnych wątpliwych
atrakcji na skórze: wypryski, kompletnie zatkane pory + koszmarnie wysuszyło
mi skórę do stanu mniej więcej takiego, jaki można zobaczyć na truchle
martwego gekona. Łuszczyłam się jak wąż na wiosnę.

1. Data: 2004-03-17 13:55:11

Temat: Re: zaraz klęknę i poczołgam sie do Częstochowy :-)
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Kupiłam na próbę bo w sumie niedrogi, używam od 2 dni i jestem w ekstazie.

Hmmmm, brzmi zachecajaco!!!
I objawy mam podobne do zlikwidowania...

> Acha - ja go kładę na twarz, czekam aż wsiąknie i kładę inny
(poważniejszy)
> krem na to. :-)

A pewna jestes ze nie jest to sprawka tego "powazniejszego" kremu??? Co to
za krem? Moze zastosuje dokladnie to co Ty i tez mi pomoze ;)
Pozdrówki, Agalay
--
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Dlaczego przeciętna kobieta raczej woli być

1. Data: 2004-03-17 14:12:48

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rany - nic mi się w końcu nie łuszczy w koło nosa, po przesuszonej skórze
> nie ma śladu, i nic mi się nie przetłuszcza

A mozesz napisac jaką masz cerę? Bo ja tłustą (ewidentnie tłustą) i
przesuszona jednocześnie.
Myslisz że krem by się nadawał?
Ola

1. Data: 2004-03-17 14:17:58

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> A mozesz napisac jaką masz cerę? Bo ja tłustą (ewidentnie tłustą) i
> przesuszona jednocześnie.
> Myslisz że krem by się nadawał?

Właśnie taką mam - na całej twarzy tłustą, a jednocześnie całą zimę cierpię
na jej przesuszenie.
Mnie on pomaga, nie powoduje dodatkowego przetłuszczania się (choć ktoś tam
na wizażu skarży się na taki efekt i stosuje go z tego powodu tylko na noc).
Przeczytaj recenzje z linka którego podałam w pierwszym poście.
Zresztą IMHO, nie jest drogi, więc można po prostu kupić na próbę - ja
zapłaciłam 27 zł, za tubkę 30 ml..
A może mają próbki w aptekach?

Widzę też, że goi ładnie różne podrażnienia i niedoskonałości.

Sowa

1. Data: 2004-03-17 14:28:54

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> A pewna jestes ze nie jest to sprawka tego "powazniejszego" kremu???

Na pewno nie, bo "poważniejszy" krem nie jest nawilżający a raczej
"renowujący" ;), stosuję go od jakiegoś czasu i on nic na to nie poradził
nawet w połaczeniu z kremem nawilżającym. To samo krem na noc.

Co to
> za krem? Moze zastosuje dokladnie to co Ty i tez mi pomoze ;)

Myokine Vichy-w sumie fajny krem, ale zastanawia mnie, czy jest sens się tym
smarować, czy jednak jego działanie nie jest bardzo doraźne.
I Forte 25+ ochronno -naprawczy na noc.
Sowa

1. Data: 2004-03-22 13:38:20

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> napisał(a)

> [...]
> zapłaciłam 27 zł, za tubkę 30 ml..
> A może mają próbki w aptekach?
>
> Widzę też, że goi ładnie różne podrażnienia i niedoskonałości.

A pochwale sie, ze tez mialam - a co :)))
Nadaje sie przede wszystkim do cery tlustej wlasnie i sklonnej do
lojotokowego zapalenia skory.
Tez go uzywalam przez 2 miesiace i potwierdzam, ze jest to dobry kremik,
ladnie nawilza, nawet nieco oczyszcza cerke likwiduje przesuszenia,
luszczacy sie naskorek. Mi nie pomogl na czerwone poliki, ale one sa
rezultatem rozszerzonych naczynek, wiec....
No i buzka mniej tlusta sie po nim nie stala, nawet powiedzialabym, ze
bardziej zaczela sie przetluszczac nieco, a uzywalam na noc wlasnie, bo na
dzien tylko kremiki z filtrami.
Sprobowac jednak zdecydowanie warto i mam zamiar do niego wrocic, gdy
skoncze moja zimowo-wiosenna kuracyjke kwasami i witaminka C.
Probke widzialam na allegro (tubeczke), ale w aptece ani u producenta nie
bylo, gdy kiedys pytalam. Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2004-03-26 08:34:44

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> znalazłam recenzje kremu(?) z serii Pharmaceris.
> Tego zielonego na łuszczenie się skóry, zaczerwienienie itd..:

Ello, Sowa, a czy to ten: Eris, Pharmaceris T, OCTOPIROX&reg; ???
Bo mi glinkowa strona nie dziala :(((

Zdrowki,
Hania

1. Data: 2004-03-29 08:58:45

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Ello, Sowa, a czy to ten: Eris, Pharmaceris T, OCTOPIROX&reg; ???
> Bo mi glinkowa strona nie dziala :(((

Teraz zobacz:

http://tinylink.com/?5gdpKJFUhz

Nie wiem co się z tymi Glinkami stało, chyba padły na amen.
Sowa

1. Data: 2004-03-29 09:10:34

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@b...pl> napisał(a):
> Teraz zobacz:
> http://tinylink.com/?5gdpKJFUhz
> Nie wiem co się z tymi Glinkami stało, chyba padły na amen.
> Sowa

a dzieki, dzieki Sowo :)
I glinki, i krem dzialaja jak mniodzio :)))))
Dzieki jeszcze raz za namiary na kremi, stosuje 2 dni, a juz widze, ze to dla
mnie zbawienie!!!

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-06-11 06:13:33

Od: roxannie <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Mar 2004 10:58:45 +0200, "Sowa" <m...@b...pl>
wrote:

>U?ytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisa? w wiadomości
>
> Teraz zobacz:
>
>http://tinylink.com/?5gdpKJFUhz
>
>Nie wiem co si? z tymi Glinkami sta?o, chyba pad?y na amen.
>Sowa

Yves Rocher -sztyft rozświetlający - mój na niego sposób
co na lupiez???
co na lupiez???
Mało wlosów
Mało wlosów