zaraz sie zacznie

1. Data: 2003-03-19 23:59:04

Temat: zaraz sie zacznie
Od: "tomik" <t...@t...mail> szukaj wiadomości tego autora

kilka tysiecy zaprogramowanych zabojcow rozpocznie misje majaca na celu
pozbawienia jutra niewinnych ludzi a to wszystko "w slusznej i poprawnie
politycznej sprawie"

wojnie - NIE

pozdr
tox

1. Data: 2003-03-20 00:08:03

Temat: Re: zaraz sie zacznie
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomik wrote:
> kilka tysiecy zaprogramowanych zabojcow rozpocznie misje majaca na celu
> pozbawienia jutra niewinnych ludzi a to wszystko "w slusznej i poprawnie
> politycznej sprawie"

Ech... nie mogę spać przez te 'wojny' (tzn. dzisiaj - wyjątkowo - mam
jakieś usprawiedliwienie - i pewnie znowu położę się nad ranem ;)

Jak znam życie, będzie to sprawna, szybka 'rzeźnia' - a jak było naprawdę
dowiemy się za kilka lat z filmów, dokumentów i ze statystyk sprzedaży
wózków inwalidzkich, "tak jak to było w przyp. wietnamu" :((

> wojnie - NIE

OK, ale czy to aby NIE za późno? :(

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-20 00:13:13

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomik" <t...@t...mail> napisał w wiadomości

> wojnie - NIE

Wojnie - NIE!!!!

Z tego co wiem (z prognoz tych co sie znaja) to dzisiaj sie nie zacznie.
Piasek z burzy psuje im sprzet ;) Poza tym co to by bylo za zaskoczenie,
gdyby zaatakowali dokladnie w momencie gdy skonczy sie ultimatum.

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-03-20 00:20:23

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

> OK, ale czy to aby NIE za późno? :(

Tu nie chodzi o to, ze za pozno, tylko o to, ze nas nikt nie slucha.
My tu nie mamy nic do powiedzenia, przeciez prawie wszyscy sa na NIE.

1. Data: 2003-03-20 00:25:56

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomik" <t...@t...mail> wrote in news:b5b099$8af$1@atlantis.news.tpi.pl:

> wojnie - NIE

wojnie - TAK

1. Data: 2003-03-20 00:32:47

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Annie wrote:
> Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

> Tu nie chodzi o to, ze za pozno, tylko o to, ze nas nikt nie slucha.
> My tu nie mamy nic do powiedzenia, przeciez prawie wszyscy sa na NIE.

hmm...
"wojnie - NIE", to IMHO określenie własnego stanowiska

Podrzędną sprawą jest 'moc' takiego określenia (być może to samo słowo z
pkt. widzenia innego stanowiska miałoby większą moc wykonawczą - czy jakoś,
a tak... nie da się ukryć, że nikt 'nas' nie słucha)

Fatk, że npd. statystyk 70,80% jest na NIE (tylko nie pamiętam kto te
statystyki robił :D), a wojenka i tak się odbędzie.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-20 00:37:54

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@N...waw.pl> wrote in

> Fatk, że npd. statystyk 70,80% jest na NIE (tylko nie pamiętam kto te
> statystyki robił :D), a wojenka i tak się odbędzie.

Bo statystycznie ludzie sa glupi.

1. Data: 2003-03-20 00:56:52

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości
>...(być może to samo
> słowo z pkt. widzenia innego stanowiska miałoby większą moc...

Wielu na wyzszych stanowiskach tez jest na nie i niestety rowniez
nikt ich nie slucha :(

1. Data: 2003-03-20 03:06:57

Od: "Turbos1ö" <t...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" <t...@N...waw.pl> az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: b5b2us$ouo$...@o...sierp.net...

> Fatk, że npd. statystyk 70,80% jest na NIE (tylko nie pamiętam kto te
> statystyki robił :D), a wojenka i tak się odbędzie.

Ale dzieki wojnie do ludzi powoli dociera na czym polega demokracja.
Pozdrawiam
PS. Podobno jak sie ludziom rzad niepodoba to moga go obalic.

1. Data: 2003-03-20 05:05:41

Od: "tomik" <t...@t...mail> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> wojnie - TAK

wojnom - NNNNNNNNNIIIIIIEEEEEEEE

prosze o pomoc
Wielka prośba
leniuchykiller
Osobowościowe uwarunkowania więzi w rodzinie
Społeczne uwarunkowania więzi w rodzinie