Jestem nikim??

1. Data: 2003-03-20 00:54:22

Temat: Jestem nikim??
Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, ale czasami mam takie właśnie wrażenie. W sumie ktoś może mi
zarzucić za chwilę, że życie swoje oceniam nie swoją "miarką", ale i ja o
jakąkolwiek "miarkę" się nie prosiłem, po prostu nagle dotarło do mnie, że
mam 26 lat i tak naprawdę niewiele osiągnąłem, praktycznie nic. W
przeciwieństwie do mojego brata nawet nie potrafię tego zakończyć, a może
nie chcę?? Nie wiem to zupełnie inna historia. W kwestii wyjaśnienia, mam 26
lat dyplom Technika Informatyka i pół roku stażu w nie swoim zawodzie mimo,
iż oceny na świadectwie są (powiedziałbym) bardzo dobre i wiedzy w główce
również nie brakuje. Moi znajomi którzy tylko dzięki mnie ukończyli szkolę
(np. na takim Delphi pisywłem regularnie zaliczenia za siebie i 11 innych
osób jednocześnie) siedzą teraz na stanowiskach i (tu najbardziej zabawne)
co jakiś czas dzwonią do mnie po pomoc. Zaangażowany w pełni w poszukiwanie
pracy nie mam czasu na podnoszenie swoich kwalifikacji a i na studia
szczerze mówiąc mnie nie stać. Tym samym z każdym dniem mój dyplom staję się
coraz mniej ważny. Powoli izoluję się od otoczenia (sam dokładnie wiem
dlaczego), ale mam wrażenie, że ja po prostu do tego otoczenia nie pasuję,
nie bywam na imprezach, powoli przestaje utrzymywać kontakty z kimkolwiek...
Mam co prawda wspaniałą dziewczynę, ale przeraża mnie to, że poza mną samym
nie mogę jej za bardzo niczego więcej zaoferować. Irytuje mnie fakt, że mimo
stosownego wieku nadal mieszkam z rodzicami w ogóle to wszystko jest jakieś
takie popierdolone. Mam depresje, to już wiem i co dalej?? A niech tam
będzie ta wojna, niech będzie w Polsce wezmę karabin w dłoń i umrę za
ojczyznę i tak stanę się bohaterem bo na razie jestem nikim.

--
motto

'm born 2 be unlucky 'n i hate my life! Cut a long story short 'm nobody! Do
u know what's mean?? There r more wonderfull things but my life is....
/banned by the censor/. Woooooooooooooooo what this buton do?? Owwwwwwww
no!. This button sending... Stop!!! Stop!!! I can't stoped..... Sorry.

1. Data: 2003-03-20 05:14:39

Temat: Re: Jestem nikim??
Od: "tomik" <t...@t...mail> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> będzie ta wojna, niech będzie w Polsce wezmę karabin w dłoń i umrę za
> ojczyznę i tak stanę się bohaterem bo na razie jestem nikim.

najgorsze stary jest to ze masz tendencje do popadania w skrajnosci - nie
mozesz mowic ze jestes nikim kiedy tak naprawde osiagnales juz wiele -
chcesz sie uczyc i nie jest powiedziane ze kiedys nie wybierzesz sie na
jakies studia

jestes krytyczny wobec siebie to dobrze bo jestes w stanie zanalizowac swoje
bledy i cos zmienic w swoim zyciu

to ze mieszkasz z rodzicami nie jest niczym nadzwyczajnym - zobacz jaka
jest recesja i jak mlodzi ludzie teraz zyja - wiele osob wyksztalconych nie
ma wogole pracy i tam gdzie mieszkaja nie maja szans na jej znalezienie

w koncu masz /jak powiedziales/ wspaniala dziewczyne - dla pocieszenia
powiem ci ze ja takiej nie mam /wogle jakos nie trafilem na TA jedyna mimo
podobnego wieku/ i tego chyba Ci nawet zazdroszcze - mozesz zawsze z nia
porozmawiac o swoich problemach - nie zalamuj sie

zyj i badz szczesliwy bo poddanie sie chorym czasom jest najgorsze

pzdr
tomi

1. Data: 2003-03-20 07:52:10

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

motto:

> /.../ po prostu nagle dotarło do mnie, że
> mam 26 lat i tak naprawdę niewiele osiągnąłem, praktycznie nic.

Slowa 'jestem nikim' sa odpowiedzia na pytanie 'Kim jestem?'
Slowa 'niewiele osiągnąłem, praktycznie nic' sa odpowiedzia na pytanie 'Co
osiagnalem?'

Czy to sa tozsame pytania?

Sa tez inne pytania:

Kim chce byc?
Co chce osiagnac, i jak?

Co jest wazniejsze?
Na czym warto sie koncentrowac?

/.../

> Mam depresje, to już wiem i co dalej?? A niech tam
> będzie ta wojna, niech będzie w Polsce wezmę karabin w dłoń i umrę za
> ojczyznę i tak stanę się bohaterem bo na razie jestem nikim.

To doskonaly sposob by stac sie jeszcze bardziej nikim.
Ani Ty nie bedziesz mial z tytulu bohatera pozytku ani ludziom, ktorym na Tobie
zalezy, nie sprawi to radosci.

Najwyzej kilku politykow zrobi sobie pare ladnych zdjec nad Twoim grobem.

Na szczescie to bardzo teoretyczna mozliwosc.

patrz przed siebie

powodzenia
--
Zelig9

1. Data: 2003-03-20 09:00:49

Od: "NIKT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak.. dodaj 3 lata , odejmij dziewczynę
i wypisz-wymaluj - mój życiorys...
Tylko że ja się już nie zastanawiam
kim jestem.

--
_
|\ /| (_ m...@w...pl
___________________________
Ziemia jest piekłem innego świata

1. Data: 2003-03-20 10:35:39

Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomik" <t...@t...mail> napisał w wiadomości
> najgorsze stary jest to ze masz tendencje do popadania w skrajnosci
Ja? Nie! Tak wczoraj o czekiwaniu na wojnę sobie wypiłem i potem
niepotrzebnie do komputera usiadłem. :(

> jestes krytyczny wobec siebie to dobrze bo jestes w stanie zanalizowac
swoje
> bledy i cos zmienic w swoim zyciu
Zmienić?? Co?? Nic nie mogę zmienić, bo albo na zmiany mnie nie stać, albo z
różnych innych przyczyn zewnętrznych nie jest to możliwe.

> [...]
nie
> ma wogole pracy i tam gdzie mieszkaja nie maja szans na jej znalezienie
No to ja! :) Brak szans! Nie znaczy że nie próbuję ale szans brak :)

> (...) nie zalamuj sie
oj chyba już za późno.

> zyj i badz szczesliwy bo poddanie sie chorym czasom jest najgorsze
Szczęśliwy.... łatwo powiedzieć. ehhhhh

1. Data: 2003-03-20 10:38:47

Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kim chce byc?
Szczęśliwym człowiekiem!

> Co chce osiagnac, i jak?
Chcę mieć własne skromne mieszkanko i taką pensje żebym dziecku nigdy nie
musiał powiedzieć, że mu nie kupie czekolady bo mnie na to nie stać.

Czyli jeszcze większy dół bo perspektyw brak!

> [...]
> zalezy, nie sprawi to radosci.
> Najwyzej kilku politykow zrobi sobie pare ladnych zdjec nad Twoim grobem.
Dobre i to, a tak to nikt sobie nad moim grobem zdjęć robić nie będzie.

> Na szczescie to bardzo teoretyczna mozliwosc.
Nie powiedziałbym!

1. Data: 2003-03-20 10:38:55

Od: Michał Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

motto wrote:

> [...]
> Chcę mieć własne skromne mieszkanko i taką pensje żebym dziecku nigdy nie
> musiał powiedzieć, że mu nie kupie czekolady bo mnie na to nie stać.

Więc weź się za siebie, bo samo to nie przyjdzie.

> Czyli jeszcze większy dół bo perspektyw brak!

Jak sie nic nie umie, to brak.

--
mp

1. Data: 2003-03-20 10:39:22

Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NIKT" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> No tak.. dodaj 3 lata , odejmij dziewczynę
> i wypisz-wymaluj - mój życiorys...
> Tylko że ja się już nie zastanawiam
> kim jestem.
Ale ja tak nie chcę!

1. Data: 2003-03-20 13:12:04

Od: "Adam" <a...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> porozmawiac o swoich problemach - nie zalamuj sie
>
> zyj i badz szczesliwy bo poddanie sie chorym czasom jest najgorsze

DOKLADNIE TAK, wlasnie takiej zajebistej odpowiedzi
oczekiwalem, nic dodac nic ujac, moze jeszcze dodalbym,
ze rzeczywiscie CIESZ SIE ZE MASZ ZAJEBISTA DZIEWCZYNE,
o takie jest bardzo trudno teraz....

Adam.

1. Data: 2003-03-20 13:43:42

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

motto:

> [...]
> musiał powiedzieć, że mu nie kupie czekolady bo mnie na to nie stać.
>
> Czyli jeszcze większy dół bo perspektyw brak!

Tak, szczegolnie gdy sie nie mysli jak cos osiagnac.

> Dobre i to, a tak to nikt sobie nad moim grobem zdjęć robić nie będzie.

Dla kogo dobre?

Zelig9

zaraz sie zacznie
prosze o pomoc
Wielka prośba
leniuchykiller
Osobowościowe uwarunkowania więzi w rodzinie