Re: Jestem nikim??

From: "tomik" <t...@t...mail>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jestem nikim??
Date: Thu, 20 Mar 2003 06:14:39 +0100

Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b5b3h8$8ij$1@news.telbank.pl...
> Nie wiem, ale czasami mam takie właśnie wrażenie. W sumie ktoś może mi
> zarzucić za chwilę, że życie swoje oceniam nie swoją "miarką", ale i ja o
> jakąkolwiek "miarkę" się nie prosiłem, po prostu nagle dotarło do mnie, że
> mam 26 lat i tak naprawdę niewiele osiągnąłem, praktycznie nic. W
> przeciwieństwie do mojego brata nawet nie potrafię tego zakończyć, a może
> nie chcę?? Nie wiem to zupełnie inna historia. W kwestii wyjaśnienia, mam
26
> lat dyplom Technika Informatyka i pół roku stażu w nie swoim zawodzie
mimo,
> [...]

najgorsze stary jest to ze masz tendencje do popadania w skrajnosci - nie
mozesz mowic ze jestes nikim kiedy tak naprawde osiagnales juz wiele -
chcesz sie uczyc i nie jest powiedziane ze kiedys nie wybierzesz sie na
jakies studia

jestes krytyczny wobec siebie to dobrze bo jestes w stanie zanalizowac swoje
bledy i cos zmienic w swoim zyciu

to ze mieszkasz z rodzicami nie jest niczym nadzwyczajnym - zobacz jaka
jest recesja i jak mlodzi ludzie teraz zyja - wiele osob wyksztalconych nie
ma wogole pracy i tam gdzie mieszkaja nie maja szans na jej znalezienie

w koncu masz /jak powiedziales/ wspaniala dziewczyne - dla pocieszenia
powiem ci ze ja takiej nie mam /wogle jakos nie trafilem na TA jedyna mimo
podobnego wieku/ i tego chyba Ci nawet zazdroszcze - mozesz zawsze z nia
porozmawiac o swoich problemach - nie zalamuj sie

zyj i badz szczesliwy bo poddanie sie chorym czasom jest najgorsze

pzdr
tomi