Re: zarcie w McDonaldzie...

Data: 2003-03-10 17:19:38
Temat: Re: zarcie w McDonaldzie...
Od: "Mr \"J\"" <j...@g...pl>

"WiseMan" <w...@b...wp.pl> wrote in message
news:b4ifad$r4l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Po tym co piszesz widac ze nie masz o niczym pojecia. Nie zachwalaj USA bo
> tam ludzie wygladaja jak tuczniki. Moim zdaniem Amerykanie to "gownojady"
> nic dodac, nic ujac i jeszcze DUZO brakuje ich kuchni do Polskiej, zreszta
> jaka oni maja kuchnie, wszystko pokradzione od innych cywilizacji, no moze
> z wyjatkiem tych najgorszych dan i ich mcdonaldow. Jadam duzo i dobrze,
ale
> McDonalds nie jest dla ludzi. Brzydze sie jesc mielone racice, pompowane
> bulki, pazurki kurczakow i frytki smazone na miesiecznym oleju.
> [...]

Po pierwsze to naucz sie zasad odpisywania na listach dyskusyjnych.
Po drugie jesli chodzi o USA to napisalem to wylacznie w kontekscie
prawdziwej pizzy z wloskich knajpek typu take-out, musialbys tam pojechac
aby sie przekonac, ze tu w Polsce jecie po prostu podeszwe od buta.
Po trzecie PLONK do kwadratu!