zarcie w McDonaldzie...

31. Data: 2003-03-11 16:40:28

Temat: Re: zarcie w McDonaldzie... male off-topikowanie
Od: "Bozenna Pruchnik" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan <w...@b...wp.pl> napisał(a):

> PLONK po raz pierwszy cwaniaku, dorobkiewiczu i znawco amerykanskiej
> kuchni.
>
> --
> Wise Man
> #GG: 3226283

Przegladajac Twoja korespondencje i wypociny dochodze do wniosku, ze
powinienes w nicku zamiast 'Wise' wstawic sobie 'Stupid', na pewno to
bardziej pasowalo by do Twojego poziomu i bylo wspolproporcjonalne z iloscia
rozumu jaki posiadasz.

Bozenna P.
G.G.1674329

32. Data: 2003-03-11 17:08:12

Temat: Re: zarcie w McDonaldzie...
Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KACPER <kacper@no_spam.hot.pl> napisał(a):

> Mowie sie dookola, ze takie zarcie jest niezdrowe, bo
> tluste itp. Ja jednak jem tam codziennie prawie i wcale nie mam nadwagi -
> wrecz przeciwnie - jestem szczuply.

Lza parszywcy, zarcie w MD jest super!!!

33. Data: 2003-03-11 17:12:56

Od: "Mateusz J." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <n...@p...adresu> napisał(a):

> no, ale prawdziwy amerykanin mister J twierdzi, ze to szczyt
> szczescia... no to pozostaje tylko zyczyc smacznego :)
>
> Adam

Polecam nie zwracac uwagi na posty niejakiego 'AdamKa'. Ten debil zasmieca
chyba wszystkie grupy dyskusyjne i szuka zwyklej prowokacji, a nastepnie co
gorsza jak juz wybierze sobie ofiare podsyla jej na adres prywatny
pornograficzne fotki z kutasami facetow, wulgaryzmy i rozmaite smieci oraz
virusy.

Mateusz

Waldi

34. Data: 2003-03-11 18:09:07

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie w 100%. Jakosc ciebie nie widzialem na tej grupie wiec jak
mozesz czytac moje wypociny :D Ja powiedzialem na starcie prawde. Jedzenie
w McDonaldzie jest bardzo niezdrowe. Pozniej ktos zaczal pisac o jakiejsc
pizzy i niestety uleglem trolowaniu.

--
Wise Man
#GG: 3226283

35. Data: 2003-03-11 18:26:36

Od: "Bozenna Pruchnik" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan <w...@b...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> w McDonaldzie jest bardzo niezdrowe. Pozniej ktos zaczal pisac o jakiejsc

To sie chwali, ze zgadzasz sie na 100% ze swoja glupota. Ja zadalam sobie
trud i przejrzalam Twoja korespondencje za posrednictwem wyszukiwarki Google
i juz sam poczatek:

http://groups.google.pl/groups?q=wise-man%40wp.pl&hl
=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-
8&selm=22877-1042297344%40pd57.katowice.sdi.tpnet.pl
&rnum=1

http://groups.google.pl/groups?q=wise-man%40wp.pl&hl
=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-
8&selm=20896-1040163612%40pd57.katowice.sdi.tpnet.pl
&rnum=2

wystarczym mi za odpowiedz z kim tu mamy doczynienia i tylko postawil kropke
nad 'i', ze "Wise-Man" to troll idiota.

Bozenna P.

36. Data: 2003-03-11 18:39:28

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tu sie niestety bardzo mylisz!
Wtedy pozbylem sie najwiekszego internetowego abusera Eksperta (Jacka, jak
sie zwal). Czlowiek ten wyslal z kilkanascie skarg do Abuse na czlonkow
grupy (mozesz sie ich spytac) w tym 2 na mnie (zupelnie niesluszne, po tym
jak sie go zapytalem dlaczego kogos innego podal, pozniej to juz sie
wytrzymac nie dalo) oraz nekal ludzie (mnie tez) jakimis swoimi wywodami. I
tyle jego bo po moich postach do Abuse nie napisal juz na ZADNA grupe.
Niestety jestes bardzo nie w temacie bo to stare dzieje ale WYBACZAM Tobie
;)
Pozdrawiam sedecznie.

--
Wise Man
#GG: 3226283

37. Data: 2003-03-11 18:44:52

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

-
> [...]
=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF
-
> 8&selm=20896-1040163612%40pd57.katowice.sdi.tpnet.pl

A i przejrzyj posty Jacka (Eksperta) pd57.katowice.sdi.tpnet.pl ,
Strona o Ekspercie: www.ekspierd.prv.pl
A posty ktore podalas zostaly wyslane na grupe pl.sci.medycyna, jaki maja
zwiazek z nia to nie wiem. Poczytaj posty prawdziwego idioty.

--
Wise Man
#GG: 3226283

38. Data: 2003-03-11 19:35:39

Od: "Bozenna Pruchnik" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan <w...@b...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> tyle jego bo po moich postach do Abuse nie napisal juz na ZADNA grupe.
> Niestety jestes bardzo nie w temacie bo to stare dzieje ale WYBACZAM Tobie

Och laskawdzo wielki, Twoje wybaczenie jest dla mnie jak ocalenie zycia, bo
Ty wielki 'Wise-Man', a wiec czlowiek madrosc jestes tu autorytetem
cudownym. Dosc! Nie obchodzi mnie jakis tam Jacek, pokazales sie jako
wyjatkowo zapyzialy i przemadrzaly fiut w temacie jedzenia z McDonalds'a i
bede bacznie Ci przesrywac wytykajac Twoje bledy.

Bozenna P.

39. Data: 2003-03-11 23:35:50

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozenna Pruchnik" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b4ldqb$g3t$1@inews.gazeta.pl...

nie interesuje mnie twój stosunek do Wisemana, takie uwagi wymienia się na
privie,
więc skończ już

Tichy

40. Data: 2003-03-12 23:01:13

Od: "Adam" <a...@...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz J." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| gorsza jak juz wybierze sobie ofiare podsyla jej na adres prywatny
| pornograficzne fotki z kutasami facetow, wulgaryzmy i rozmaite smieci oraz

czy konkretnie mnie masz na mysli? bo piszesz w odpowiedzi na moj post...
mam nadzieje ze to czysty przypadek, wiec narazie wystarczy zwykle
'przepraszam, pomylilem sie, wiecej nie bede'

Adam

ILe przytyc w ciąży
Zarazenie HIV
Proces nowotworowy-prac mag.