zarobić na nerce

1. Data: 2002-01-14 18:46:30

Temat: zarobić na nerce
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

50-latek, M. Co i jak żeby sprzedać nerkę.Kto podpowie? Kiedyś sie wycofałem
(wstydliwie)po gromach. Dziś - żeby jedna nerke "wykarmic" drugą muszę sprzedac
bo obie padna. Więc "życzliwi" zbedni.

2. Data: 2002-01-14 19:01:03

Temat: Re: zarobić na nerce
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Materiał do reportażu potrzebny, co?:-)))
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

3. Data: 2002-01-18 19:32:10

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki
>
> Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w
Nie, Panie Arturze. Ja na serio. Mam żonę dwójke dzieci i dołek finansowy,
zdnych perspektyw. Handel narządami rozwija się , kwestią czasu żeby odnosic
sie do tego jak obecnie do agencji towarzyskich(niezalegalizowanyvh).
Pozdrawiam. E.Z.

4. Data: 2002-02-08 23:48:30

Od: "Kostuch" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
wycofałem
> (wstydliwie)po gromach. Dziś - żeby jedna nerke "wykarmic" drugą muszę

Zobacz na moją strone znam twó problem razem może znajdziemy rozwiązanie
www.603.fitline.com
Pozdrawiam
Krzysztof Kostuch

5. Data: 2002-02-09 04:54:36

Od: v...@a...com (Vini3526) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: zarobiae na nerce
From: "Kostuch" f...@t...pl
Date: 2/8/02 6:48 PM Eastern Standard Time

U?ytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
napisa?:4...@n...onet.pl...
> 50-latek, M. Co i jak ?eby sprzedaae nerk?.Kto podpowie? Kiedy? sie
wycofa?em
> (wstydliwie)po gromach. Dzi? - ?eby jedna nerke "wykarmic" drug? musz?
sprzedac
> bo obie padna. Wi?c "?yczliwi" zbedni.
>

> --
> Wys?ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Zobacz na moj? strone znam twó problem razem mo?e znajdziemy rozwi?zanie
www.603.fitline.com
Pozdrawiam
Krzysztof Kostuch

---------------------------------

Moj Boze do czego w tej Polsce doszlo!
Jak tam wrocic? Przeciez to moj Kraj, mam tam Rodzine. Jednak to co czytam i
slysze jest przerazajace i porazajace.

6. Data: 2002-02-10 13:43:40

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zostan w swojej wiosce,\

Uzytkownik "Vini3526" <v...@a...com> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> Moj Boze do czego w tej Polsce doszlo!
> Jak tam wrocic? Przeciez to moj Kraj, mam tam Rodzine. Jednak to co czytam

Inteligencja czlowieka powstala jednak z mleka 10-20 tysiecy lat temu ?
Tybetanczycy w Krakowie?
migdałki ambulatoryjnie w Warszawie
nowe pomysly Rządu...
namiary na CMKP w Krakowie?