zarobki lekarzy

1. Data: 2003-11-22 11:49:51

Temat: zarobki lekarzy
Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile zarabiają lekarze na ośmiogodzinnym (lub innym) etacie wróżnych
placówkach państwowych lub prywatnych (szpital, przychodnia, pogotowie) ?
Jak to się kształtuje ? Czekam na Wasze opinie.

2. Data: 2003-11-22 11:57:21

Temat: Re: zarobki lekarzy
Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od 800 do 1400 brutto

3. Data: 2003-11-22 12:11:04

Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anonimowo to prosze bardzo :)
Podstawa brutto: 1960
+ ustawowe 203 (szczęśliwiec ze mnie - płacą mi)
+ wysługa lat - chyba koło 200 pln
Razem będzie: 2363 pln brutto

4. Data: 2003-11-22 12:13:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Nov 2003, Piotr [trzykoty] wrote:

> Ile zarabiają lekarze na ośmiogodzinnym (lub innym) etacie wróżnych
> placówkach państwowych lub prywatnych (szpital, przychodnia, pogotowie) ?
> Jak to się kształtuje ? Czekam na Wasze opinie.

na etacie od 700-1500 zl

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-11-22 12:17:21

Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deBerg" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Anonimowo to prosze bardzo :)
> Podstawa brutto: 1960
> + ustawowe 203 (szczęśliwiec ze mnie - płacą mi)
> + wysługa lat - chyba koło 200 pln
> Razem będzie: 2363 pln brutto

A mogęspytać jaki rodzaj placówki ? Oczywiście anonimowo i bez miasta.

6. Data: 2003-11-22 13:41:22

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

W państwowym szpitalu, specjalista II stopnia ma na pasku do wypłaty 1200
zł.

7. Data: 2003-11-22 14:21:14

Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpital Kliniczny/ staż pracy 13 lat/II stopień spec.

8. Data: 2003-11-22 14:27:54

Od: "Janek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Razem będzie: 2363 pln brutto

Jeżeli tak mało, to jakim sposobem lekarze w mojej
miejscowości (11 z ogólnej liczby 15) mają wybudowane
spore domy na działkach, których koszt przekracza znacznie
wartość całego mojego M4 (40 lat pracy w zawodzie nauczyciela).
A ja właśnie zarabiam brutto około 2200zł. Ja po kilku godzinach
pracy w szkole nie mam już siły na dodatkowe, godziny, półetaty
itp.
--
pozdrawiam :)
Adam

9. Data: 2003-11-22 15:15:32

Od: "kasia j" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> napisał(a):

> Ile zarabiają lekarze na ośmiogodzinnym (lub innym) etacie wróżnych
> placówkach państwowych lub prywatnych (szpital, przychodnia, pogotowie) ?
> Jak to się kształtuje ? Czekam na Wasze opinie.

instytut, 8 lat stażu pracy, I st. specjalizacji, doktorat: 1625 brutto

10. Data: 2003-11-22 15:52:23

Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A ja właśnie zarabiam brutto około 2200zł. Ja po kilku godzinach
> pracy w szkole nie mam już siły na dodatkowe, godziny, półetaty

a kto ci jest winien, ze jestes taki slabowity

Czy mleko szkodzi
terapia chalotowa (edta)
pytanie o objawy
Lamblioza - leczenie