Re: zarzucam temat i proszę o kontakt

From: Maciej Bogucki <n...@b...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: zarzucam temat i proszę o kontakt
Date: Fri, 02 Dec 2005 11:18:41 +0100

LECH DUBROWSKI napisał(a):
> [...]

Skoro zajmujecie się czymś takim, może ciekawą propozycją byłoby zająć
się, nieco od innej strony, instytucjami publicznym po remontach. Nie
znam prawa budowlanego ale problem polega na wyrzucaniu często wielkiej
kasy w na przykład w marmury a brak podstawowych udogodnień dla ON w
starych budynkach czy terenach 'dopasowanych' do dzisiejszych potrzeb.
Dlaczego zwracam Waszą uwagę na instytucje po remontach. Mam wrażenie,
że nowe budynki w większości tą sprawę rozwiązują, od starych przed
remontami trudno w wielu wypadkach oczekiwać radykalnych zmian ale jak
wywiązują się z tego obowiązku firmy które odnawiają swoje siedziby na
'światowy' standard?

Niestety nie pomogę Wam. Jestem z poza 'Warsiawki' ;).