zasady

1. Data: 2003-03-04 21:46:25

Temat: zasady
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego ludzie lubią kierować się zasadami?
i czemu... jak już wymyślą te _zasady_ za wszelką cenę je naciągają?
możecie wymienić mi jakieś _ciekawe_ (interesujące.. zabawne.. absurdalne..)
zasady?

cieplutko.
patrycja.

ps: oczywiście nie mam na myśli jakiś praw.. kodeksów itp. chodzi o takie
zasady bez których teoretycznie można by się obyć.

1. Data: 2003-03-04 22:06:11

Temat: Re: zasady
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ps: oczywiście nie mam na myśli jakiś praw.. kodeksów itp. chodzi o takie
> zasady bez których teoretycznie można by się obyć.

:-)))

Ja ma tak jedna..hehe..nie umieszczam na mojej stronie w "ulubionych"
zadnych banerow tylko linki :-)
Ilekroc jestem na jakiejkolwiek stronie i zajrze do "linkow" czy tez
"ulubionych"...widze siakies rozniste banery..kazdy inny...jeden nie
pasujacy do drugiego..ja tak nie chcialam i postanowilam ze na mojej stronie
nie bede umieszczala nigdy banerow ;-)) (pomijam ten jeden, ktory mi sami
umiescili ;-))

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-03-04 22:39:36

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. wrote:
> dlaczego ludzie lubią kierować się zasadami?
> i czemu... jak już wymyślą te _zasady_ za wszelką cenę je naciągają?
> możecie wymienić mi jakieś _ciekawe_ (interesujące.. zabawne..
> absurdalne..) zasady?

Hahahaaha - świetny temat, od razu przypomniałem sobie "Dzień Świra" (wg
mnie genialny film, chociaż spora część młodzieży rozumiała tylko 'epitety'
:), OK, moje zasady - skrajnie harmonizujące z pedanterią (nie ukrywam:):

- zero jedzenia przy komputerze
- zero okruchów w łóżku
- zawijam prawy rękaw gdy gram na gitarze (tak trzeba)
- nie odbijam Kobiety koledze (koledzy odbijali mnie)
- nie ściągam na egzaminach (tnz. nie ściągałem - mowa o "ściąganiu" a nie o
ściąganiu)
- nie prowadzę wolno auta, gdy można szybko (prowadzę szybko zawsze gdy za
rogiem stoi patrol)
- piję tylko liściastą herbatę w specjanej filiżance (łudzę się, że lepiej
smakuje)
- nalewam kawę tylko do idealnie suchej filiżanki (ma wtedy ładną piankę -
mowa o rozpuszczalnej)
- nie chodzę wcześnie spać gdy mam problemy (boję się natychmniastowego
"nieuśnięcia" :)
- nie obserwuję ludzi w metrze (bo jak ich obserwuję, to oni się krępują i
nie obserwują mnie)
- nie odpowiadam na nie explicite zadane pytania prze moją Babcię (mieszkam
tylko z Babcią)
- nie opowiadam o sobie (to najczęściej łamana zasada)
- nie wyrzucam gazet (co by czuć to oczytanie:)
- itd
- itd

A co do "Kodeksu Karnego, Cywilnego itd.", kto by się tym przejmował :)))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-04 22:45:04

Temat: Odp: zasady
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co do "Kodeksu Karnego, Cywilnego itd.", kto by się tym przejmował :)))

buahahaha ;D

1. Data: 2003-03-04 22:46:48

Od: "Perlowy" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko z Babcią)
> - nie opowiadam o sobie (to najczęściej łamana zasada)
> - nie wyrzucam gazet (co by czuć to oczytanie:)

Szablonowe masz te zasady - zdecydowana wiekszosc zaczyna sie od "nie";-)

Pozdr.
Art.

1. Data: 2003-03-04 22:48:46

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Perlowy do Tycztoma:
> Szablonowe masz te zasady - zdecydowana wiekszosc zaczyna sie od "nie";-)

może to Jego zasada? ;D

1. Data: 2003-03-04 22:54:18

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Perlowy wrote:

> Szablonowe masz te zasady - zdecydowana wiekszosc zaczyna sie od "nie";-)

No co Ty? Są jeszcze inne: "zero", "nalewam", "piję" (no OK, najwięcej mam
tych na TAK - zero :)))
Zresztą, żyjemy w czasach Kuby Wojewódzkiego - on też ciągle jest na NIE
(podciągam swoje zasady pod IDOL'ową komercję :))) nie żartowałem, SNOB
jestem :)) i nie ma co "owijać" :)

(ale to jest właśnie efekt mieszkania z 75-letnią Babcią i komputerem, no i
Gitarką).

A jakie są Twoje zasady?

P.S. A jak brzmią np. zasady na TAK????

- TAK, sypiam z koleżankami kolegów
- TAK, łamię KODEKS KARNY
- TAK, wcinam słodycze
- TAK

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-04 22:55:26

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. wrote:

> buahahaha ;D

:))
No, co innego Regulamin Pracy, przynajmniej dopóki człowieka nie wywalą... i
to też nie do końca (u mnie za suflera robią ptaszki DODO :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-04 23:02:27

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. wrote:
> Perlowy do Tycztoma:
>
> może to Jego zasada? ;D

Tak :)
Z szablonem kojarzą mi się takie formy malarskie (z czasów wiadomych), można
było pomalować sobie mieszkanko, a jak już wyschła faba, to 'pyknąć' sobie
jeszcze wzorek, ale już nie wałkiem czy 'ławkowcem' tylko jakimś płaskim
pędzelkiem - np. winogronka b. lubiłem...;) Może ja mam taki 'aksjomatowy'
szablonik w którym dowolny wzorek zaczyna sie na NIE (hmmm. a może Urban da
mi za to robotę????, Co myślicie?? ;)).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-05 08:34:31

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

po rzuceniu okiem na <news:b43ahm$gsp$1@ochlapek.sierp.net>
eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <tycztom> wylosował takie:

> - zero jedzenia przy komputerze

jeden picia piwka przy komputerze

> - zawijam prawy rękaw gdy gram na gitarze (tak trzeba)

może cos wspólnie zagramy? ;-)

> - nie prowadzę wolno auta, gdy można szybko (prowadzę szybko zawsze
> gdy za rogiem stoi patrol)

najlepsza metoda - 'przeleciec' jak najszybciej, a nie zauważą

> A co do "Kodeksu Karnego, Cywilnego itd.", kto by się tym przejmował

nie mówiąc o drogowym
;-)

--
tren R