Manipulacje

1. Data: 2003-01-29 12:44:18

Temat: Manipulacje
Od: "Maciek" <f...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze.
Pomogę wam jeżeli tej pomocy oczekujecie.
Poszukuję książek dotyczących manipulacji i wywierania wpływu na ludzi.
Bardzo mnie to interesuje, a o lekturę trudno.
Może znacie jakieś strony, posiadacie książki lub materiały . Książka pana
Tymochowicza byłby dla mnie spełnieniem marzeń.

Pozdrawiam wszystkich manipulantów

Maciej F

1. Data: 2003-01-30 16:45:19

Temat: Re: Manipulacje
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Może znacie jakieś strony, posiadacie książki lub materiały . Książka pana
>Tymochowicza byłby dla mnie spełnieniem marzeń.

Radzę przeczytac pare książek z marketingu, ponieważ Tymochowicz ma przede
wszystkim dobry marketing (promuje sam siebie i rozgłasza różne plotki, m.in.
tę, że jest specem od manipulacji)

O.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

TEST ZIEMSKIEJ - proszę bardzo
[prosba] psycholog w Plocku
Znowu wojna o pokój?
Szukam psychoterapeuty od lekow w warszawie
wykorzystanie seksualne