zasciółkowanie roślinami miedzy działkami...

11. Data: 2004-04-21 08:36:38

Temat: Re: zasciółkowanie roślinami miedzy działkami...
Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ZX9hc.42557$B%4.38244@fe2.columbus.rr.com...
news:c62oqq$mlu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wez pod uwage, ze wszystko, co zarosnie Ci ten pas z latwoscia,
> bedzie z taka sama latwoscia przelazic do sasiadow.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

No, prawda, ale może łatwiej będzie opanować większe rośliny, a nie te małe
źdźbła w ilości milionów sztuk. Poza tym, poza tym, że dowiedziałam się, kto
pił piwo, to niewiele więcej...

B.Y.

12. Data: 2004-04-21 09:22:20

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2r7ui8kr6.fsf@sapijaszko.net...

> Vinca major[1] to 'winny major' -- jedny słowem major, który wypił za
> dużo wina i leży na skrawku ziemi. Hedera... Tutaj Bogusław zrobił
> literówkę, powinno być Hetera helix -- to lokalny odmian złośliwej
> hetery, co to nie jednemu za pas (ziemi) zaszła. Asarum europaeum, to
> oczywiście nasz rodzimy huzar europejski, teraz, w nowym wydaniu, spod
> skrzydeł Przewodniczącego wybieżający, z kosą na sztorc, i wężykiem
> zmierzający ku łanom, tfu, pasom ziemi, chciałem powiedzić.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

hi, hi, hi hue, hue, hue!!!!
Panie Grzegorzu, chapeau bas! :-))) Dawno się tak radośnie nie uśmiałem!
:)))
ROTFL
Pozdrawiam
Janek

13. Data: 2004-04-21 10:22:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik babba yagga napisał:

> No, prawda, ale może łatwiej będzie opanować większe rośliny, a nie te małe
> źdźbła w ilości milionów sztuk. Poza tym, poza tym, że dowiedziałam się, kto
> pił piwo, to niewiele więcej...

A jakie tam panują warunki? Tzn jakie światło, gleba itd?

Moze jakieś płożace krzewy?
Róże okrywowe, irga damera? Pięciorniki krzewiaste, któryś z tych nizszych?
Tawuła japońska albo małe berberysy thunberga?
Łatwiej przyciąć raz na sezon niż dziabać non stop na takim skrawku:-)

Jeśli jest cieniście mozna posadzić funkie - już ruszają, i raczej
niewiele pod nimi urośnie. Moze jeszcze konwalia majowa, ale ta
przelezie do sąsiada wczesniej czy później.

Pozdrawiam
Marta

PS. A moze by tak ruszyć głowką i łapką i łacińskie nazwy podane przez
Bogusława wrzucić w google a nie czekać na gotowe???

14. Data: 2004-04-21 10:30:24

Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. A moze by tak ruszyć głowką i łapką i łacińskie nazwy podane przez
> Bogusława wrzucić w google a nie czekać na gotowe???

Dziękuję za wyjaśneinie. Irga by była OK, jak mi się wydaje. KOnwalie
jeszcze lepsze, a fakt - przelezą...
A żeby ruszyć główką, trzeba ją mieć, a ja widać gdzieś swoją zgubiłam...

B.Y.

15. Data: 2004-04-21 13:18:25

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> No, prawda, ale może łatwiej będzie opanować większe rośliny, a nie te małe
> źdźbła w ilości milionów sztuk. Poza tym, poza tym, że dowiedziałam się, kto
> pił piwo, to niewiele więcej...

Rozumiem, ze masz problem z przetlumaczeniem laciny na polski.
Jedna z metod to wejsc na strone
http://zatoka.icm.edu.pl/eden/html/s1query.html
i wpisac nazwe (wystarczy pierwsze slowo) lacinska (przyjmuje tez nazwy polskie).
Druga metoda to wpisac w Google nazwe lacinska i jakies slowo poskie
(kwiaty itp.). Mozna tez w wersji polskiej Googli zaznaczyc "szukaj na stronach
karegorii: Polski".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2004-04-21 20:40:19

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"babba yagga" <s...@d...pl> writes:

> Poza tym, poza tym, że dowiedziałam się, kto pił piwo, to niewiele
> więcej...

Bo trzeba czytać z uwagą i ze zrozumieniem. Było: [1] vide: X-1?
Było. Wystarczyło spojrzeć, co jest w X-1 :-)

Hint: od X- rozpoczynają się pola nagłówka definiowane przez użytkownika.
Hint2: Message-ID: <m...@s...net>

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien żongler w Alhambrze
Oszalał znienacka tamże,

17. Data: 2004-04-22 11:32:22

Od: "babba yagga" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Bwuhc.36084$GN6.15343@fe2.columbus.rr.com...
> [...]
> Druga metoda to wpisac w Google nazwe lacinska i jakies slowo poskie
> (kwiaty itp.). Mozna tez w wersji polskiej Googli zaznaczyc "szukaj na

Misza, wielkie dzięki. Wreszcie ktoś usłużny i komptenetny.
Jajcarzy to ci u nas nie brakuje...

B.Y.

Re: Powstrzymajcie mnie przed dewastacją!
Re: Podłośc ludzka nie zna granic:-(
Re: Tuja czy cis ?
do Alexandra (o chorobie jego czarnej sosny)
Re: nawóz do iglaków