Re: zasilek pielegnacyjny

Data: 2001-12-16 21:35:53
Temat: Re: zasilek pielegnacyjny
Od: Kaja <f...@f...pl>

Jagoda napisał(a):

> Witajcie!
> Mam prosbe o odpowiedz na nastepujace pytanie:
> - czy na dziecko majace alergie (piecioletnie, bedace pod opieka przychodni
> alergologicznej i stale zazywajace leki) przysluguje zasilek pielegnacyjny
> (czy tez opiekunczy, nie pamietam jak on sie dokladnie nazywa)?

Z tego co wiem, to jak dziecko ma uczulenie na mąkę, czy mleko, ma celiakię, to
napewno sią należy.
Dziwię się, że do tej pory nie zapytałaś o to lekarza.
Jeśli przysługuje zasiłek pielęgnacyjny na dziecko, to lekarz powinien wystawić
odpowiednie zaświadczenie, które składa się w miejscu pracy.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Serce ma swoje racje, których rozum nie zna*