zasilek pielegnacyjny

1. Data: 2001-12-16 11:33:34

Temat: zasilek pielegnacyjny
Od: "Jagoda" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Mam prosbe o odpowiedz na nastepujace pytanie:
- czy na dziecko majace alergie (piecioletnie, bedace pod opieka przychodni
alergologicznej i stale zazywajace leki) przysluguje zasilek pielegnacyjny
(czy tez opiekunczy, nie pamietam jak on sie dokladnie nazywa)? Niektorzy ze
znajomych znajomych takowy otrzymuja, z drugiej jednak strony lekarz
prowadzacy nasze dziecko o niczym takim nie wspominal, co budzi
przypuszczenie, ze przysluguje ale pod pewnymi dodatkowymi warunkami (moze
koszty leczenia?). Poniewaz najblizsza wizyte (a wiec i sposobnosc wypytania
lekarza) mala ma za 2 miesiace, wiec bylabym wdzieczna za wszelkie
informacje (przy okazji jaka to miesiecznie kwota, bo moze sprawa nie warta
jest zachodu).

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Jagoda

2. Data: 2001-12-16 21:35:53

Temat: Re: zasilek pielegnacyjny
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisał(a):

> [...]
> alergologicznej i stale zazywajace leki) przysluguje zasilek pielegnacyjny
> (czy tez opiekunczy, nie pamietam jak on sie dokladnie nazywa)?

Z tego co wiem, to jak dziecko ma uczulenie na mąkę, czy mleko, ma celiakię, to
napewno sią należy.
Dziwię się, że do tej pory nie zapytałaś o to lekarza.
Jeśli przysługuje zasiłek pielęgnacyjny na dziecko, to lekarz powinien wystawić
odpowiednie zaświadczenie, które składa się w miejscu pracy.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Serce ma swoje racje, których rozum nie zna*

3. Data: 2001-12-17 10:01:39

Od: "Aga" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarza) mala ma za 2 miesiace, wiec bylabym wdzieczna za wszelkie
> informacje (przy okazji jaka to miesiecznie kwota, bo moze sprawa nie

z tego co mi wiadomo powinien twojemu dziecku taki zasilek przyslugiwac....
jezeli masz lekarza w porzadku napewno i wypisze odpowiednie swistki....
tylko najzwyczajniej na swiecie sama musisz sie upomniec o swoje.... a tak
przy okazji ... zasilek przysluguje, jak sie nie zmienily zasady, do 18
roku zycia jezeli dziecko sie uczy....
powodzenia
aga

Protezy ramion
Czy tyłozgiecie ma wpływ na poród? bardzo prosze o odpowiedź
LEKARZ - WROCLAW
cisnieniomierz
Czy kto wie o ?