Czy tyłozgiecie ma wpływ na poród? bardzo prosze o odpowiedź

1. Data: 2001-12-16 10:03:51

Temat: Czy tyłozgiecie ma wpływ na poród? bardzo prosze o odpowiedź
Od: "Paulina" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Czy ktos zna odpowiedź na pytanie : Czy tyłozgiecie u kobiety ma wpływ na
przebieg porodu? Czy z tego powodu mogą wystąpić utrudnienia podczas porodu?
pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź
Beata

2. Data: 2001-12-16 11:50:39

Od: wg <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulina napisa?(a):

> Witam serdecznie,
> Czy ktos zna odpowied 1/4 na pytanie : Czy ty?ozgiecie u kobiety ma wp?yw na
> przebieg porodu? Czy z tego powodu mog? wyst?piae utrudnienia podczas porodu?
> pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowied 1/4
> Beata

Nie ma zadnego wplywu.
O tylozgieciu mozna mowic przypadku macicy nieciezarnej lub ciazy do 12-14 tyg
ciazy .
W.Gawel

3. Data: 2001-12-16 15:14:09

Od: Oleńka <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wg <v...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...

> Nie ma zadnego wplywu.
> O tylozgieciu mozna mowic przypadku macicy nieciezarnej lub ciazy do 12-14
tyg
> ciazy .
Mi ginekolog mówił troszkę później, ale obiecał, że wpływu na poród nie
ma...i nie miało :)
Ola

4. Data: 2001-12-16 21:55:29

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
porodu?
> pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź

na sam porob wplywu specjalnego nie ma, ale moze czasami wystapic problem z
"wyprostowaniem sie" macicy... wlasnie 10 minut temu przyjalem pacjentke z
czyms podobnym...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

5. Data: 2001-12-17 22:05:48

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
porodu?
> pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź

Na przebieg porodu zdecydowanie nie ma wpływu. Na zajście w ciążę - owszem,
jest ono utrudnione, a czasem może stanowić o niepłodności.
Mogą pojawić sie pewne komplikacje (bóle w podbrzuszu) ok. 10-12 tyg. ciąży,
gdy
prostuje się macica. Poza niezbyt przyjemnymi wrażeniami, nie grozi to w
zasadzie niczym.
pa
jasio

6. Data: 2001-12-17 22:30:41

Temat: Re: Czy tyłozgiecie ma wpływ na
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

jasio wrote:

> Na przebieg porodu zdecydowanie nie ma wp?ywu. Na zaj?cie w ci??? - owszem,
> jest ono utrudnione, a czasem mo?e stanowiae o niep?odno?ci.

??????.
"Tylozgi?cie macicy znacznie czesciej uznaje sie za przyczyne utrudnionego
zajscia w ciaze niz to sie dzieje w rzeczywistosci"
To byl cytat z Pschyrembla - str 326 ( o ile znasz ten podrecznik)

W.Gawel

LEKARZ - WROCLAW
cisnieniomierz
Czy kto wie o ?
Zespol Rokitanskiego
Czy dobrze jest sobie pochorowac od czasu do czasu aby odnowic zapasy przeciwcial ?