zaskorniaki

1. Data: 2003-03-06 15:17:01

Temat: zaskorniaki
Od: "majka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie chodze na oczyszczanie twrzy dwa razy do roku ,ale tworza mi sie
zaskorniaki ,uzywam dobrych kosmetykow ,cwicze ,dieta dobra ,uzywam zalu
punktowego dax cosmetics ,jest ich malo ,ale mi przeszkadzaja ,co na to
mozna poradzic???

1. Data: 2003-03-06 17:59:20

Temat: Re: zaskorniaki
Od: "Lazar" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik majka <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b47pdv$9dp$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> zaskorniaki ,uzywam dobrych kosmetykow ,cwicze ,dieta dobra ,uzywam zalu
> punktowego dax cosmetics ,jest ich malo ,ale mi przeszkadzaja ,co na to

wez palnik acetylenowy i przypal sobie skore na calej twazy, zrobia sie
blizny i problem zaskorniakow z glowy ;-)

pozdrawiam

L.

1. Data: 2003-03-06 20:07:02

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-09 18:12:56

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używaj preparatów z kwasami BHA,np. Neutrogena Clear Pore Treatment-
zaskórniki będą się tworzyć dużo wolniej i będzie ich mniej

1. Data: 2003-03-13 14:25:53

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4g14i$l7$...@n...onet.pl...
> Używaj preparatów z kwasami BHA,np. Neutrogena Clear Pore Treatment-
> zaskórniki będą się tworzyć dużo wolniej i będzie ich mniej

A ja słyszałam, że ten specyfik jest do kitu.

Anka

1. Data: 2003-03-14 10:49:40

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja słyszałam, że ten specyfik jest do kitu.

A ja go używałam, i działał.

przeprosiny ;)
olejek podobny do Avonowego
rozowa farba do wlosow,gdzie ja dostane?
ziemia egipska
Wlosy-kolor