zatruty ząb

1. Data: 2005-06-24 19:57:28

Temat: zatruty ząb
Od: "pumik" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małe pytanko: jak dlugo może boleć ząb po zatruciu? Ten ząb to dolna
siódemka truty pastą arszenikową.
pz pumik

2. Data: 2005-06-25 07:09:53

Temat: Re: zatruty ząb
Od: "Janusz M." <m...@p...onet.wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pumik" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam małe pytanko: jak dlugo może boleć ząb po zatruciu? Ten ząb to dolna
> siódemka truty pastą arszenikową.

ok. 2 godz.

--
Janusz

3. Data: 2005-06-25 07:26:58

Od: "Latet" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam małe pytanko: jak dlugo może boleć ząb po zatruciu? Ten ząb to dolna
> siódemka truty pastą arszenikową.

Jak mi zatruto dolną siódemkę, to bolała... nie, bolała to złe słowo....
napierdalała jak oszalała równie 24 godziny. To była najgorsza doba
w moim życiu. Ale zatruł sie skutecznie. Leczenie kanałowe w pełni udane
(minęło wiele lat).

P.S.
Czy to prawda, że w USA nie stosuje sie leczenia kanałowego?

Pozdrawiam,

latet

4. Data: 2005-06-25 10:04:18

Od: "Mirek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda, że w USA nie stosuje sie leczenia kanałowego?

A co się robi?

5. Data: 2005-06-25 15:04:06

Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Latet" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> Czy to prawda, że w USA nie stosuje sie leczenia kanałowego?

Stosuje stosuje, tylko jest droooogie.

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

6. Data: 2005-06-25 17:23:53

Od: "Janusz M." <m...@p...onet.wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napierdalała jak oszalała równie 24 godziny. To była najgorsza doba
> w moim życiu. Ale zatruł sie skutecznie. Leczenie kanałowe w pełni udane

A ja mialem chyba teraz malo udane leczenie kanalowe bo tydzien po zabiegu i
nadal odczuwam ból tego zęba. Jak sie dowiadywalem to poprawianie tych mniej
umiejetnych stomatologów kosztuje 250-300 zł za kanał.

Nie stac mnie, niestety...

Janusz

7. Data: 2005-06-26 12:47:19

Od: "pumik" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (minęło wiele lat).
>
> P.S.
> Czy to prawda, że w USA nie stosuje sie leczenia kanałowego?

Latet masz świętą rację!!! U mnie było tak samo tylko że krócej bo cztery
tabletki ibupromu poczyniły cuda:) ale ból postawił mnie od piątej rano na
baczność!!! Chodzenie po suficie nie pomagało dopiero ibupromik stary kumpel
pomógł:) W moim przypadku to były 3 najgorsze godziny w moim życiu:). Dalsze
leczenie jeszcze przede mną. Mam nadzieję że będzie udane tak jak w Twoim
przypadku:).
pozdrawiam
pumik

8. Data: 2005-06-26 16:57:14

Od: "Latet" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dalsze
> leczenie jeszcze przede mną. Mam nadzieję że będzie udane tak jak w Twoim

I tego Ci życzę.

Ja sobie bólu skrócić nie mogłem, bo jestem uczulony
na leki p. bólowe (z wyjątkiem paracetamolu, który działał
bardzo miernie).

latet

Kłucie w okolicy jądra
Re: małopłytkowość