zatrzymany czas

1. Data: 2003-02-20 12:33:45

Temat: zatrzymany czas
Od: "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od momentu kiedy urodziłam córkę czuję ze moje życie stanęło w miejscu.
Znajomi przestali nas odwiedzać i zapraszać do siebie kierując sie tym że
mamy małe dziecko. Ostatnio zauważyłam że mam coraz mniej tematów do rozmowy
z koleżankami - być może to jest wynik mojego ciągłego siedzenia w domu z
dzieckiem( jestem na wychowawczym ), one obracają się "między ludźmi". Gdy
wychodzę na spacer z moją córką i spotykam inne mamy to rozmowa też zbytnio
się nie klei.
Nie wiem czy to ze mną coś nie tak czy poprostu ludzie się zmieniają. Mój
mąz dość często wyjeżdźa w delegację a ja czuję sie wtedy taka samotna. Nie
mam z kim porozmawiać - no poza moją córcią która jeszcze nie mówi. Czuję
wtedy że moje zycie stoi w miejscu, a dzień od dnia niczym się nie różni.
Może znacie jakiś lek na samotność?

pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2003-02-20 13:02:31

Temat: Re: zatrzymany czas
Od: Agnes <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kosiulina napisał:
> [...]
> wtedy że moje zycie stoi w miejscu, a dzień od dnia niczym się nie różni.

Sama takiego szukam, ale nie jest latwo.
Przeprowadzilismy sie do innego miasta, gdzie moj TZ znalazl prace a ja
jej znalezc nie moge. Teraz zaszlam w ciaze i siedze juz kolejny miesiac
w domu. Wszystkie moje kolezanki zostaly daleko daleko stad i kiedy moj
maz jest w pracy tez nie wiem co ze soba poczac. Dobrze, ze jest
przynajmniej Internet, bo moglabym juz chyba calkiem zwariowac.
Ale jakos ciagle mam nadzieje, ze dni przetana mi sie ze soba zlewac, ze
znajde wiecej motywacji, zeby bylo inaczej.
A z jakiego jestes miasta, jesli mozna zapytac?
Pozdrawiam serdecznie
Agnes

3. Data: 2003-02-20 13:05:12

Od: "Kosiulina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znajde wiecej motywacji, zeby bylo inaczej.
> A z jakiego jestes miasta, jesli mozna zapytac?

mieszkam w małej miejscowości 40 km od Torunia

Kosiulina>

4. Data: 2003-02-20 13:10:09

Temat: Odp: zatrzymany czas
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnes <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
> znajde wiecej motywacji, zeby bylo inaczej.
> A z jakiego jestes miasta, jesli mozna zapytac?

Moze poudzielajcie się dziewczyny lokalnie?

boniedydy

5. Data: 2003-02-20 13:15:02

Od: Agnes <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> mieszkam w małej miejscowości 40 km od Torunia
>
> Kosiulina>

Oj, szkoda, ja mieszkam w Warszawie.
Agnes

6. Data: 2003-02-20 13:18:21

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:
> (...)

> Oj, szkoda, ja mieszkam w Warszawie.
> Agnes

To jak to robisz, że nie masz co robić??

boniedydy

7. Data: 2003-02-20 13:22:22

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kosiulina <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> [...]
> Znajomi przestali nas odwiedzać i zapraszać do siebie kierując sie tym że
> mamy małe dziecko. Ostatnio zauważyłam że mam coraz mniej tematów do

a Ty nie mozesz odnowić kontaktów? Zaprosić ich? Przecieram oczy czytając
to, co piszesz, bo chociaż miałam dziecko pierwsza z moich znajomych, to
życie towarzyskie ani na moment nie ustało. Pierwsze odwiedziny przyjmowałam
w szpitalu (codziennie przynajmniej jedne), gdzie leżałam standardowo, przez
3 dni, a potem dalej było podobnie. Poza tym nie widzę problemu, żeby zabrać
dziecko np. do kawiarni (o ile nie jest zbyt zadymiona) albo nawet w podróż.
Równie dobrze mozna założyć jakieś np. dobroczynne stowarzyszenie lokalne i
na zebrania przychodzić z dzieckiem (nawet u piersi). Dziewczyny, jak się
będziecie tak ograniczac, to zanudzicie się na smierć!

boniedydy

8. Data: 2003-02-20 14:09:12

Temat: Re: Odp: zatrzymany czas
Od: Agnes <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy napisał:

> To jak to robisz, że nie masz co robić??
>
> boniedydy

Ano jakos tak sie sklada, ze tak jest.
Do niektorych rzeczy trzeba miec jeszcze kase, a z tym u nas nie najlepiej.
Wiem, narzekanie jest latwiejsze.
Agnes

9. Data: 2003-02-20 15:20:20

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Ano jakos tak sie sklada, ze tak jest.
> Do niektorych rzeczy trzeba miec jeszcze kase, a z tym u nas nie
najlepiej.
> Wiem, narzekanie jest latwiejsze.

Własnie nie do wszystkiego trzeba mieć kasę. Są różne towarzystwa
zainteresowań, chóry amatorskie, grupy taneczne (taniec ludowy, dawny, itd.
itp. - do czego Cię może w tej chwili nie będę zachęcać), działalność
społeczno-polityczna. W sumie mozna coś wymyślić, zwłaszcza w Warszawie.
Ostatecznie możemy zrobić spotkanie warszawskich bywalców psr. A może
napisałabyśmi na priv, czym się interesujesz?

boniedydy

10. Data: 2003-02-21 07:34:54

Od: "Anix" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mieszkam w małej miejscowości 40 km od Torunia
>
> Kosiulina>

oj... szkoda, ze nie 60 km. bo moze okazaloby sie, ze mieszkamy w tej samej
;)

pozdrawiam cieplo
Ania

Pokochać po raz drugi.