Re: zauwazylem...

Data: 2002-03-04 18:38:30
Temat: Re: zauwazylem...
Od: "Eva" <e...@w...pl>

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...hti.pl> napisał w wiadomości
news:Xns91C7C338247B5KOMINEK@127.0.0.1...
> Forgoth (p...@g...pl) napisal(a):

> Do czasu az zrozumiesz, ze swiat nie zdaje sobie sprawy z twojego
istnienia i wiekszosc ludzi tak
> naprawde nie obchodzisz.
> Chcesz grupe wziac na litosc, chcesz, aby napisali ci, zebys nie
odchodzil, zebys pisal, ze jestes ok
> itd...?
> Ech, zalosne...
Po przeczytaniu waszych postów na pl.cos.seks.. Nigdy nie podejrzewała bym
iż podłączę się do twoich wypowiedzi ale w sumie to się zgadzam z tym..
A co do odpowiedzi na twoje posty..to są one tak nie jasne i tak dziwne iż
nie ma w nich w co niektórych co komentować:Np.
"Ogladalem dzisiaj program na Discovery o socjopatach. Czasami mysle ze w
przeszlosci tez padlem ofiara jednej z nich. Zostalem przez nia rozkochany,
nastepnie odciela sie odemnie. Mam nadzieje ze jednak byla uczciwa.
Nierozumiem kobiet."

Jak widać są to Twoje przemyślenia a nie prośba o pomoc w zrozumieniu tego
czy owego..
A debaty wyższości świąt BN nad świętami WN, odeszły chyba w
zapomnienie...(na szczęście)
A jeśli być szczerym to przejrzałam Twoje posty i nie było żadnego na który
nie dostał byś jakiejś odpowiedzi.- a wiec może jedynie poruszany temat
nikogo nie zaciekawił??

Eva T.