'zawiesić oko' na męskim 'zdrowym ciałku'

1. Data: 2003-01-31 13:36:37

Temat: Re: 'zawiesić oko' na męskim 'zdrowym ciałku'
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czarek przed weekendem:

> Malo tego: jak facet jest przystojny to wcale nie musi juz dodatkowo
> niczego wielkiego soba reprezentowac.

No jak możesz! To ja chyba nie jestem jakaś tam Twoja "większość" i zaraz się
wyłączam z dyskusji! ;)

> Jak to jest ze kobietom podobaja sie tacy goscie jak np Antonio
> Banderas, czy ostatnio 'modni' Ben Affleck czy Adrien Brody?

Kwestia estetyki. Budynek też może być ładny, ale wnętrze, Kochany, wnętrze
jest ważne! Ale banały gadam...
Poza tym: są ładni faceci i miło sie na nich patrzy. Ale są też ładne kobiety,
na które się miło patrzy. Ale ja może zboczona jestem :P

> Jak to jest z Wami babeczki: samo 'zdrowe cialko' juz wystarcza
> aby zapragnac rodzic wiecej 'zdrowych cialek' na ktorych milo se
> 'oko zawiesic'?

Ślicznie przeszedłeś od narzekania (całkiem uzasadnionego zresztą!), patrzenia,
przez łóżko, do rodzenia dzieci! Nie za szybko?

Ech...
Zaraz weekend...
kohol

1. Data: 2003-01-31 13:40:34

Od: "Agaczur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> Wiadomo nie od dzis: kobiety narzekaja ze mezczyni oceniaja
> je przede wszystkim wizualnie - wielkie 'nieszczescie' kobiet,
> przynajmniej oficjalnie wypada w tym tonie.... pouzalac sie. ;))
>
> A mimo to...
> tzw przystojny osobnik plci meskiej to co najmniej marzenie
> wiekszosci kobiet.

Sądząc po tematyce i częstotliwości produkcji dzisiejszych Twoich postów
bardzo Ci się nudzi... Ale masz mieć! W końcu mamy prawie weekend. :-)

Przystojny osobnik płci męskiej to dopiero początek. Marzymy też o jego
kasie. O tym, że będzie nasz wielbił do końca życia. Oczywiście, że w
momencie spotkania takiego cuda nie myślimy o tym co sobą reprezentuje.
Intelekt? Charakter? A po co to komu?
Jestem pewna, że właśnie taką odpowiedź spodziewałeś się usłyszeć.
Pozdrawiam Twoje (mam nadzieję) zdrowe ciałko.Agnieszka

1. Data: 2003-01-31 13:51:35

Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowe ciałko to nie wszystko. Któryś z polityków (niskiego wzrostu)
zapytany w wywiadzie:
- Jest pan dosyć niskim mężczyzną i wiadomo powszechnie, że ma pan
powodzenie u kobiet, czy wzrost panu nie przeszkadza ? (czy coś takeigo)
Polityk z uśmiechem:
- jak stanę na portfelu, wydaję się być wyższy ...

1. Data: 2003-01-31 14:01:09

Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to widzę tak - właściwie sugerujesz, że kobiety są rownie prymitywne jak
mężczyźni.

Nie mogę się zgodzić.
Faktycznie faceci to prostaki (wiem po sobie i licznych obserwacjach).
Kobiety są dużo bardzij skomplikowane zarówno na poziomie motywacji jak i
sposobu porządkowania świata.
A czy decyduje "opakowanie" czy "wnętrze"? Kto to wie?
Kto zrozumie kobietę? Może ona sama?
Ale chyba też raczej nie ...

Uważam też, że kobiety są przez to dużo ciekawsze i lubię z nimi rozmawiać
bardziej niż z facetami.
Oczywiście "średnio".

Pozdrowienia
--
Brian
mailto: b...@t...pl

"człowiek jest produktem ubocznym ewolucji drożdży ..."
Brian

1. Data: 2003-01-31 14:01:32

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> No jak możesz! To ja chyba nie jestem jakaś tam Twoja
> "większość" i zaraz się wyłączam z dyskusji! ;)

Dobra, dobra. :)
A kto napisal:
'...Poza tym: są ładni faceci i miło sie na nich patrzy...'??

Patrzy sie, patrzy, a pozniej nie wiadomo jak i kiedy
ma sie z gosciem jedno albo kilka 'mlodych'. :)))

Wlasnie o to mi chodzilo. ;)

Czarek

1. Data: 2003-01-31 14:03:19

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Agaczur:
> Intelekt? Charakter? A po co to komu?

Wlasnie. :)
Albo slynna sprawa z bb kiedy Twoja imienniczka
poleciala na 'najzdrowsze cialko' w zasiegu oka.
Wynik wszyscy znaja. ;)

Nie dziwi Cie to? :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-01-31 14:03:45

Od: "Miley" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się skąd takie wnioski? Czyżbyś był tak przystojny żę nie możeś
się od kobiet odpędzić? A może ubolewasz nad tym że zbyt urodziwy nie jesteś
i zazdrościsz swym ślicznym kolesiom powodzenia u kobiet?
Osobiście się z tobą nie zgadzam, dla mnie mężczyzna atrakcyjny to ten który
posiada 3 podstawowe cechy, mianowicie: jest męski, ma w sobie tajemnicę i
poczucie humoru.
Mil

1. Data: 2003-01-31 14:07:10

Od: "nieKrzys" <kris_73@ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

To ja sie podłączę z tekstem, który jakiś czas temu popełniłem.
A myślałem, że do szuflady piszę :)

A ha i prosze z przymrużeniem oka potraktować.
Oczywiście tak jak napisałem wcale nie jest - to tylko ironia.

Pozdraw

nieKrzys

--------------

We wspólnym mieszkaniu ważny jest odpowiedni podział obowiązków.

Najstarszy podziłą to taki, że kobieta zajmuje się domem, a facet przynosi
jedzenie.
Jak pamiętam tak było już za jaskiniowców... Barney pracował, a Wilma
zajmowała się domem i dziećmi.
Ten schemat przetrwał w niektórych miejscach nawet do dziś dnia. Choćby w
katolikiej Bawarii obowiązki kobiety określa się jako "3 x K" Kinder,
Kirche Kuchen, czyli dzieci, kuchnia i kościół.
Nie dotyczy to tylko religii katolickiej. Również w Islamie, żony zajmują
się domem a facet je utrzymuje. ... (Biedni Ci faceci. Wszystkie 4 żony
muszą mieć po równo wszystkiego. Nic dziwnego że niektórzy islamiści nie
radzą sobie z tym stresem i wyładowują agresję na otoczeniu.)

Mnie ciężko było jedną żonę utrzymać. Zawsze było za mało. Człowiek cieszył
się, że dostał podwyżkę i wreszcie kupi sobie wymarzony kołowrotek do wędki,
a tu bach - cios w głowę:
"Kochanie, była taka cudowna promocja w Galerii. O tej sukience marzyłam już
od dawna. Nie gniewasz się prawda?"

W Stanach wymyślono już tabletki zmniejszające popęd do robienia zakupów.
Szkoda, że dowiedziałem się o nich dopiero po rozwodzie...

A więc mówiliśmy o sprawiedliwym podziale obowiązków.

Teraz ten stary schemat już wychodzi z mody. Powiem więcej - facet, który
się za nim opowiada jest uważany przez postępowe kobiety za uwstecznionego w
poglądach, egoistycznego samca.

Teraz na topie jest tak zwane "partnerstwo".

Wynika to z tego, że kobiety wywalczyły sobie prawo do pracy zarobkowej, a w
związku z tym nie mają już tyle czasu na dom.

Idealny model partnerstwa wg. niektórych kobiet wygląda tak:

Facet zarabia kupę kasy. Najlepiej jak jest managerem jakiejś firmy (i
nienormowany czas pracy),
żeby miał dla domu więcej czasu.

Musi umieć gotować. Przecież wszyscy wiedzą, że szefowie kuchni w dobrych
restauracjach to właśnie faceci.

Facet musi umieć robić pranie, wbijać gwoździe, wymienić żarówkę. Mieć takie
zdolności jak "pan Zdziś" - złota rączka zatrudniany w administracji
osiedla. Inaczej narażamy się na to, że nasz kobieta będzie się źle czuła,
gdy jej koleżanki będą się chwaliły zdolnościami faceta, a ona będzie tylko
słuchać.

Facet musi być seksowny. Tzn minimum 185/85 na ... nieważne.
Powinien nosić najmodniejsze ciuchy, żeby partnerce wstydu nie narobić.
Musi też być doświadczony w seksie, choć z drugiej strony bez przesady, bo
byćmoże wielość partnerek weszła mu to w krew, a to ryzykowne ...

Facet powinien być czuły, wyrozumiały i cierpliwy. Przecież nowoczesna
kobieta nie chce się wiązać z jakimś chamem. Musi co najmniej raz w tygodniu
przesyłać jej do pracy róże. Dzwonić minimum raz dziennie i zapewniać o tym
jak za nią tęskni.

Facet powinien oczywiście być wierny jak pies.

I najważniejsze. Musi być z tego wszystkiego zadowolony.
Po załatwieniu obowiązków domowcyh, na imprezie ma być wesoły dowcipny
i nigdy nie być zmęczony i oglądać po pracy TV.

Dobrze, a jaka jest rola kobiety w układzie partnerskim?

Kobieta:

Chodzi do pracy, choć nie musi - ale przecież nie będzie się nudziła sama w
domu, jak jej biedna zahukana prababcia.

Ma wiele wyczerpujących zajęć jak na przykład:

Cotygodniowa wizyta u kosmetyczki, fryzjera, na solarium, na siłowni lub
aerobiku.

Cotygodniowe spotkania z koleżankami i oczywiście dyskusje o literaturze,
filozofii i obecnej sytuacji politycznej. Bo przecież nie o facetach. To
tylko faceci kiedyś, jak nie musieli zajmować się domem spotykali się na
piwie i obgadywali kobiety. Strata czasu. Dobrze, że ten chory układ już
zamiera. ...

Co jeszcze musi robić kobieta? Ano musi się sporo nagłówkować jak w
najbardziej ekonomiczny sposób wydać pieniądze. My faceci nie rozumiemy ile
poświęcenia wymaga kupno czegokolwiek.

Weźmy przykład ubrania - sukienki, czy butów.
To nie jest takie proste jakby się facetowi wydawało - przyszedłem,
przymierzyłem, zakupiłem. Czyli, jak mawiał jeden rzymianin: veni, ...
mieri, bieri. :)

Otóż, aby dokonać zakupu butów należy:

Przez pierwszy tydzień zorientować się co teraz jest modne. Wybrać
odpowiedni kolor, materiał, wysokość obcasu, jego kształt. Sprawdzić czy
któraś z koleżanek nie ma identycznych. Następnie udać się na obchód po
sklepach. I to dopiero jest mordęga. Od sklepu do sklepu, od centrum
handlowego do następnego.
Wreszcie po wielu dniach poszukiwań i zrobionych setkach kilometrów trafia
na wymarzoną parę.
1200 PLN. Ale co tam. Kupuje. Jak szaleć to szaleć. Wraca do domu
przymierza. Pokazuje się mężowi. Mąż mówi, że cudowny zakup i że całkiem
tanio. (Pamiętamy że to facet nowoczesny, a nie jakiś tam konserwatywny
dusigrosz). To jeszcze nie koniec. Okazuje się bowiem, że gdy chciała je
założyć na imprezę, to zółto-niebieski kolor butów nie pasował do żadnej
sukienki z szafy. W końcu zakłada stare ... - tzn te kupione 2 tygodnie
temu.
Na imprezie ma stres. Ale do rana znajduje rozwiązanie problemu. Teraz ma
nowe wyzwanie - zakupić odpowiednią sukienkę. Sytuacja powtarza się. Znow
katorga zakupów.

Czy życie kobiety w układzie partnerskim nie jest katorgą?
Ile stresu, ile przebytych kilometrów, ileż codziennych obowiązków?
Dlaczego faceci tego nie rozumieją?

-------

1. Data: 2003-01-31 14:08:19

Od: "Agaczur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wlasnie. :)
> Albo slynna sprawa z bb kiedy Twoja imienniczka
> poleciala na 'najzdrowsze cialko' w zasiegu oka.

No i po raz pierwszy jesteśmy zgodni. :-) Świat powinien składać się z
samych Kenów i Barbi! Pomyśl tylko o ile mniej problemów byłoby na świecie.
Toż to prawdziwy raj!;)))

1. Data: 2003-01-31 14:10:10

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Brian:
> Ja to widzę tak - właściwie sugerujesz, że kobiety są rownie
> prymitywne jak mężczyźni.

Dokladnie.

Wiesz czytalem gdzies niedawno jacy to faceci sa bez sensu
bo po kilku latach malzenstwa np nie potrafia odpowiedziec
na pytanie o kolor oczu bardz co badz: slubnej.
Kobiety sa lepsze? - hehe... :)))
MZ nawet gorsze... pod tym wzgledem. ;)

> Nie mogę się zgodzić.
> [...pean...]

Wymyslasz. :)
Zastanow sie? Skad biora sie ~prymitywni niby-znawcy kobiecej natury?
Na ksiazkach sie edukuja? - malo prawdopodobne. :]

> Uważam też, że kobiety są przez to dużo ciekawsze i lubię
> z nimi rozmawiać bardziej niż z facetami.
> Oczywiście "średnio".

Jesli tylko o rozmowe chodzi to mnie tam bez roznicy. ;)

Czarek

o dżinie i innych takich
Czy tu tylko dwa tematy?
Depresja